دوره آموزشی و مهارتی وردپرس و طراحی وب
دوره آموزشی و مهارتی وردپرس و طراحی وب
با دوره طراحی سایت میتوانید به راحتی قالب هایی که در ذهن و فکر شماست طراحی کنید، و البته این آموزش شما را به مهارتی میرساند که به راحتی میتوانید با تخصص خود درآمد ماهانه میلیونی داشته باشید.
دوره جامع طراحی سایت فروشگاهی به دانشجویان خود آموزش میدهد که چگونه ایده خود را در فتوشاپ ظراحی کنند و در مرحله بعدی آن طرح را کد نویسی کند (HTML و CSS) و در نهایت طرحی که کد نویسی کرده است را به قالب وردپرس و ووکامرس تبدیل کند.
دوره جامع طراحی سایت فروشگاهی با طراحی و برنامه نویسی
 
    قالب خود را هوشمند میکنید
    قالب های لاتین را فارسی سازی میکنید
    نکات جذاب برای دریافت پروژه و افزایش درآمد یاد میگیرید و یک نسخه نمونه قرارداد برای طراحی سایت دریافت میکنید
دوره آموزشی و مهارتی وردپرس و طراحی وب 
قسمت اول

 در قسمت اول به دانشجویان خود فتوشاپ را یاد میدهد، یعنی دقیقا شما یاد میگیرید که چگونه یک پروژه را به عنوان نمونه اولیه طراحی کنید و آن را چگونه برای مشتریان خود ارائه دهید. البته ناگفته نماند در قسمت اول این آموزش دانشجویان با اصول های UI و UX هم آشنا میشوند.
قسمت دوم

دوره طراحی سایت در قسمت دوم به دانشجویان خود کد نویسی با زبان HTML را آموزش میدهد، در واقع دانشجویان این دوره یاد خواهند گرفت که چگونه طرح فتوشاپ خود را تبدیل به کد HTML و CSS کنند. همچنین دانشجویان این دوره کد نویسی با فریم ورک محبوب بوت استرپ (BootStrap) را نیز یاد میگیرند.
قسمت سوم

در قسمت سوم دوره طراحی سایت یاد میگیرند که طرح خودشان را به وردپرس و ووکامرس تبدیل کنند.
قسمت چهارم

و در قسمت چهارم این دوره ی آموزشی دانشجویان میتوانند به راحتی یک پنل تنظیمات به قالب خود اضافه کرده و یک سری کار های جالب و هوشمند انجام دهند.
قسمت پنجم

و در قسمت پنجم دوره طراحی سایت فروشگاهی، تمامی دانشجویان قادرند که یک قالب را راستچین و ترجمه کنند.
قسمت ششم

اما در قسمت آخر دوره، چند نکته کلیدی برای شما توضیح خواهیم داد و این نکات باعث افزایش درآمد شما از طراحی سایت میشود و همچنین چند نکات و یک نسخه نمونه قرارداد برای طراحی سایت به دانشجویان قرار داده می شود.


طراحی سایت با وردپرس و هر آنچه در مورد ورد پرس باید بدانید.

اگر می خواهید وب سایت خودتان را بسازید، نمی توانید وردپرس را نادیده بگیرید. این سیستم تولید محتوای (CMS) قوی و انعطاف پذیر، یکی از بهترین پلتفرم های موجود برای طراحی سایت است. طبق آمار رسمی حدود 30% از وب سایت های موجود در اینترنت با WordPress طراحی شده اند.

خوشبختانه کار با برنامه وردپرس بسیار راحت است. کسانی که با وردپرس کار می کنند می توانند در مدت خیلی کم یک وب سایت جذاب تولید و آنرا بر اساس سلیقه خود سفارشی کنند.

در این مقاله بیشتر شما را با وردپرس آشنا می کنیم. آنگاه شما تصمیم می گیرید که آیا وردپرس نیازهای شما را برطرف می کند یا خیر؟

وردپرس سیستم مدیریت محتوا است که به شما اجازه می دهد بدون دانش کدنویسی، سایتی را طراحی و مدیریت کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد که تمام اجزاء سایت را به دلخواه سفارشی کنید.

اولین نسخه WordPress در سال 2003 توسط مت مولدنوه و مایک کوچک ساخته شد. این برنامه به عنوان یک سکوی ساده که برای افرادی که می خواستند وبلاگ بسازند، شروع شد. با گذشت زمان، این برنامه به ابزاری قدرتمند و قابل انعطاف برای ایجاد تقریباً هر نوع سایت تبدیل شده است.
چه چیز وردپرس را منحصر به فرد می کند؟

اولین چیزی که باید در مورد WordPress بدانید این است که این نرم افزار منبع باز (Open Source) است. اگر با این اصطلاح آشنا نیستید، این بدان معناست که این پلتفرم با قانون کپی رایت یا مارک تجاری محدود نشده است و آزادانه در دسترس است. هر کسی می تواند آنرا بصورت رایگان دانلود کرده یا آنرا ویرایش کند.
این موضوع برای شما به عنوان کاربر برنامه وردپرس خبر خوبی است چون:

    برنامه وردپرس رایگان است و همیشه نیز رایگان خواهد بود.
    ابزارهای رایگان و کم هزینه بسیار زیادی برای استفاده در وردپرس وجود دارد.
     وردپرس توسط انجمنی از بهترین متخصصین فناوری اطلاعات بصورت مداوم بهینه سازی می شود تا بهترین تجربه کاربری را برای مخاطبان خود ایجاد کند.
    وردپرس دست شما را برای هر نوع توسعه باز گذاشته است. شما می توانید با دانش برنامه نویسی، هر نوع امکانی را به وردپرس اضافه کنید.

یادتان می آید که به شما گفتم تقریبا 30% وب سایت های دنیا با وردپرس ساخته شده اند؟

این میزان محبوبیت WordPress موجب شده که انجمن های تخصصی زیادی در اینترنت برای پشتیبانی و کمک به کاربران وجود داشته باشد. مهم نیست که شما چه کاری می خواهید انجام دهید، به احتمال خیلی زیاد شخصی قبل از شما آن کار را انجام داده است. درصورتیکه در حین انجام کار به مشکلی برخورد کنید حتما شخصی هست که بتواند به شما کمک کند.
مطمئن باشید وردپرس فقط برای تازه کارها نیست. حرفه ای ها هم از وردپرس استفاده می کنند.

زیبایی CMS این است که می تواند در هر مقیاسی نیازهای کاربران را بر طرف کند. هنگامی که در مورد این پلتفرم اطلاعاتی کسب کرده و دانش و مهارت های فنی جدیدی کسب می کنید، می توانید با WordPress کارهای بیشتری انجام دهید. می توانید یک وبلاگ ساده ایجاد کنید، می توانید وب سایت های بزرگ و پیچیده ای را برای مشاغل و فروشگاه های آنلاین طراحی کنید. وردپرس به پهنای آسمان است!
با وردپرس چه کاری می توانید انجام دهید؟

WordPress به عنوان یک پلتفرم کوچک و با محوریت بلاگ نویسی آغاز شد. اما به تدریج قابلیتهای خود را افزایش داد و تبدیل به یک برنامه کامل برای ساخت هر نوع وب سایتی شد. توسط وردپرس شما می توانید کارهای زیر را به آسانی انجام دهید:

پرتفوی آنلاین: دستاوردها و مهارتهای خود را به نمایش بگذارید، یا کارهای خود و پروژه های گذشته را به نمایش بگذارید.

وب سایت های وابسته: اگر می خواهید یک وب سایت بازاریابی وابسته ایجاد کنید، انجمن وردپرس راه حل های اختصاصی زیادی ارائه می دهد.

سایتهای خبری: قالب وبلاگ WordPress برای مقالات خبری خوب کار می کند.

فروشگاه های تجارت الکترونیکی: اگر یک فروشگاه اینترنتی را اجرا می کنید، بسیاری از ابزارهای وردپرس مانند افزونه WooCommerce برای ساده کردن کار وجود دارد.

سایت های تجاری: چه کسب و کار شما بزرگ و چه کوچک باشد، می توانید اطلاعات را به اشتراک بگذارید، اطلاعات تماس را ارائه دهید، مارک تجاری خود را بگنجانید و یک حضور آنلاین قوی ایجاد کنید.

اگر هنوز تصمیم نگرفته اید که چه نوع وب سایتی می خواهید ایجاد کنید، نگران نباشید. می توانید کار خود را با یک وبلاگ خبری کوچک شروع کنید و کم کم آنرا توسعه دهید. وردپرس در تمام مراحل همراه شما خواهد بود. جای هیچ نگرانی نیست. به لطف قالب های آماده، افزونه ها و ابزارهای فراوان وردپرس هر تغییری در سایت به آسانی قابل انجام خواهد بود.

وردپرس قابلیت تولید سایت های واکنشگرا (Responsive)، بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو (SEO) را در اختیار شما قرار می دهد. امنیت وردپرس نیز توسط تیم های حرفه ای از متخصصین امنیت بصورت مداوم بررسی می شود و با ارائه راهکارهای امنیتی جلوی نفوذ هکرها گرفته می شود.
چگونه وردپرس را سفارشی کنید؟

وردپرس امکان سفارشی سازی از طریق HTML و CSS را در اختیار شما قرار داده است. اما اگر تمایل به یادگیری کد نویسی ندارید، نگران نباشید. قالب ها و افزونه های بسیار زیاد وردرس تقریبا امکان هر نوع سفارشی سازی را به سادگی در اختیار شما قرار می دهند.

قالب های وردپرس، قطعات نرم افزاری هستند که می توانید آنها را دانلود و نصب کنید. با استفاده از یک قالب، می توانید چیدمان و ظاهر سایت خود را تغییر داده و حتی تغییراتی در عملکرد آن ایجاد کنید. قالب ها به راحتی سفارشی می شوند و شما می توانید هر تغییری که بخواهید روی آنها ایجاد کنید.

افزونه ها می توانند قابلیت های جدیدی به سایت شما اضافه کنند. برخی افزونه ها ساده هستند و فقط یک ویژگی به سایت اضافه می کنند. مثل افزونه ساخت فرم تماس یا افزونه ساخت گالری تصاویر. اما برخی از افزونه ها قابلیت های فراوانی را به سایت اضافه می کنند. با استفاده از افزونه ها می توانید یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید، امنیت را تقویت کنید، سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید، یک انجمن یا ویکی ایجاد کنید و موارد دیگر.

تقریبا برای اضافه کردن هر قابلیتی که در ذهن شما هست، چند افزونه در مخزن وردپرس وجود دارد.


چطور طراحی سایت با وردپرس را شروع کنم؟

امیدوارم تا این مرحله شما را متقاعد کرده باشم که وردپرس ارزش امتحان کردن دارد. اگر شما هم تمایل دارید طراحی یک سایت را با وردپرس شروع کنید باید به ترتیب کارهای زیر را انجام دهید. نگران نباشید! روند کار چندان سخت نیست.

نام دامنه: یک نام دامنه برای سایت خودتان در نظر بگیرید. به عنوان مثال نام دامنه mycompany.com را در نظر بگیرید. سپس از طریق یک شرکت (در اینترنت پیدا کنید) که کار ثبت دامنه را انجام می دهد، دامنه خودتان را ثبت کنید.

خرید هاست: از طریق یک شرکت (در اینترنت پیدا کنید) فضای میزبانی سایت خودتان را خریداری کنید. پیشنهاد می کنم هاست مخصوص وردپرس خریداری کنید.

نصب وردپرس: پس از انجام مراحل فوق، برنامه وردپرس را دانلود و روی هاست خریداری شده نصب کنید. برخی از شرکت هایی که خدمات فروش هاست را انجام می دهند، بصورت رایگان کار نصب وردپرس را نیز انجام می دهند. اگر تمایل دارید نصب وردپرس توسط شرکت هاستینگ برای شما انجام شود، قبل از خرید هاست با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید و از این موضوع اطمینان حاصل کنید.

نصب قالب و افزونه ها: بعد از نصب وردپرس قالب و افزونه های مورد نظرتان را دانلود و نصب کنید. سپس قالب را بر اساس نیاز خودتان سفارشی کنید.

تولید محتوا: اکنون قسمت اصلی کار شروع شده است. شما باید با تولید محتوا بصورت مداوم اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان خودتان قرار دهید. به یاد داشته باشید به هیچ عنوان مطالب کپی شده از جاهای دیگر را در سایت خودتان قرار ندهید.

آموزش طراحی سایت با زبان های مختلف برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت به صورت های مختلفی انجام می شود

این آموزش ها عبارتند از آموزش php  که در آن به شما یاد می دهیم که چطور سایت هایی را به زبان php طراحی کنید. شما با یاد گیری این زبان می توانید سایت های به بزرگی دیجی کالا را طراحی کنید و از آنها کسب درآمد کنید.

 یکی دیگر از زبان های مورد استفاده در طراحی سایت آموزش html است . html  یکی از پر کاربردترین زبان ها در  طراحی سایت می باشد. این زبان برای بخش بندی های مختلف سایت و تفکیک اجز مختلف سایت بسیار کاربردی است.

از دیگر زبان های برنامه نویسی که از آن برای استایل دهی به سایت استفاده می شود ، زبان css است . css در کنار html به شما کمک می کند تا یک سایت زیبا و اصولی را طراحی کنید .

شاید برای شما این باور پیش بیاید که اگر برای آموزش طراحی سایت نیاز به این همه آموزش زبان های برنامه نویسی مختلف باشد، طراحی سایت خیلی کار آسانی نباشد و شما نیاز به زمان بسیاری برای یادگیری این مهارت داشته باشید. اما باید به شما بگوییم که اصل کار به این شکل نیسن و آموزش های دیپروتد به نحوی طراحی شده اند که کاملا پروژه محور هستند و شما به عنوان یک کاربر به صورت قدم به قدم می توانید آن ها را پیاده سازی کنید. به عبارت دیگر شما با استفاده از آموزش های طراحی سایت مجموعه ما، تمام اصول و نکات کاربردی این زبان ها را برای شما گفته ایم و به صورت لحظه ای با هم آنها را پیاده می کنیم.


آیا با طراحی سایت می توانم به کسب درآمد برسم ؟

بله ! یکی از بزرگترین تغییرات سال های اخیر، اینترنتی شدن کار ها و کسب و کارها است . به طوری که شما در حال حاضر امکان سفارش کارواش در محل را دارید که شاید تا چند سال قبل بیشتر شبیه یک رویا بود. سرعت باور نکردنی تغییرات کسب و کار ها و ارائه خدمات به صورت آنلاین، نیاز افراد را به داشتن یک سایت را روز به روز افزایش داده است. این نیاز یک بازار برای کسب درآمد شما ساخته است. حال شما با غنیمت شمردن این فرصت می توانید با استفاده از آموزش طراحی سایت یک مهارت پولساز را برای خود کسب کرده اید. شما با استفاده درست از این مهارت به راحتی می توانید یک درآمد میلیونی برای خود کسب نمایید.
چرا باید از آموزش طراحی سایت دیپروتد استفاده کنم ؟

شما می توانید از آموزش های هر سایتی که آن را معتبر دیدید استفاده کنید ولی مزایایی استفاده از آموزش های سایت ما این است که شما مجموعه ما آموزش های متعددی در زمینه آموزش طراحی سایت دارد و به شما کمک می کند تا بهتر به هدف خود نزدیک شوید . بخش زیادی از آموزش ها ما به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید از کیفیت و کاربردی بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید . یکی دیگر از مزایایی کلیک سایت داشتن Enamad یا همان نشان اعتماد الکترونیک دو ستاره است که باعث می شود شما در زمان های که نیاز به پرداخت هزینه ای دارید کاملا مطمئن باشید که یک پرداخت امن را دارید و در صورت بروز مشکل می توانید به راحتی پیگیر مبلغ واریز شده خود را انجام دهید. پروژه محور بودن آموزش های ما کمک بسیار زیادی در پیاده سازی بهتر موارد می کند و شما از کاربرد هر نکته آموزش به راحتی مطلع می شوید. این مزیت کمک بسیار زیاد به درک مطلب و یادگیر موضوع می کند. مجموعه دیپروتد با داشتن مطالب آموزشی بسیار زیاد و سر فصل های مختلف دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. تقریبا می توان مجموعه دیپروتد را با سایت lynda که در حوزه آموزش در خارج از کشور فعالیت می کند برابر دانست. البته سایت دیپروتد به صورت تخصصی برروی آموزش طراحی سایت و موارد نزدیک به آن فعالیت داریم.
آیا با استفاده از این آموزش ها می توانم هر نوع سایتی را طراحی کنم ؟

بله شما با استفاده از آموزش های طراحی سایت هر سایتی را که مدنظرتان هست را طراحی و پیاده سازی نمایید. البته که داشتن خلاقیت و ذوق طراحی به شما کمک می کند تا به بهترین شکل از این مهارت کسب درآمد کنید .
اگر شما می خواهید، در زمینه طراحی سایت فعالیت کنید و یک طراح سایت شوید، ولی نمی دانید از کجا شروع کنید، بهتر است که بگوییم نترسید!  آنقدرها هم سخت به نظر نمی رسد، اما به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد.
در مورد آموزش طراحی سایت ، خودآموز های زیادی وجود دارد، اما ابتدا شما باید بدانید، که از کجا شروع کنید. در این مقاله که درمورد آموزش طراحی سایت می باشد، ما نگاهی کلی، به مراحل اولیه، برای تبدیل شدن به یک طراحِ سایت را خواهیم داشت. لازم به ذکر است ، به شخصی که در زمینه طراحی سایت فعالیت می کند، طراح سایت یا (Web Developer) می گویند.

یک طراح سایت ، عناصر بصری یک سایت را خلق می کند. مانند رنگ ها، طرح بندی، قالب بندی و غیره. او باید درک خوبی از اصول طراحی داشته باشد و یاد بگیرد، که چگونه از نرم افزار هایِ اصلیِ طراحی استفاده کند. در دید عموم، طراحان گرافیک و طراحان سایت ها، اغلب یکسان در نظر گرفته می شوند، چون به نظر می رسد هر دو آنها باید، مهارت های گرافیکی کاملی داشته باشند و همچنین هردو، از نرم افزارهای مشابهی ، استفاده می کنند، اما باید گفت ، که آنها یکسان نیستند!  طراحی سایت، نیاز به دانشی، فراتر از یک طراح گرافیک دارد. ما باید در زمینه ی طراحی سایت نیز، مهارت هایی خاص و ویژه داشته باشیم.

هزینه هر دوره بصورت جداگانه
دوره html و css شش جلسه 3 ساعته : 420 هزار تومان (کاشان)

دوره  طراحی وب سایت با وردپرس ( بدون برنامه نویسی ) شش جلسه 3 ساعته : 840 هزار تومان 

(بهمراه مجموعه قالب و افزونه تجاری و رایگان)

دوره  طراحی سایت فروشگاه آنلاین ( بدون برنامه نویسی ) شش جلسه 3 ساعته : 920 هزار تومان 

(بهمراه مجموعه قالب و افزونه تجاری و رایگان)
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید