سازمان به عنوان اینفلوئنسر

به استناد فرهنگ واژگان آکسفورد، «تأثیرگذاری» (Influence) به معنای برخورداری از ظرفیت و توانایی اثرگذاشتن بر شخصیت، و توسعه یا تغییر رفتار کسی یا چیزی تعریف می‌شود. بر این اساس به لحاظ لغوی اینفلوئنسر فردی است (حقیقی یا حقوقی) که از چنین توانایی برخوردار است.چرا به اینفلوئنسرها توجه می‌کنیم؟از زمانی که پدیده‌ای به نام جامعه در میان انسان‌ها شکل ...

چطور اهداف خود را در اینفلوئنسر مارکتینگ تعریف کنیم؟

برندهای زیادی وجود دارند که می‌خواهند اینفلوئنسر مارکتینگ انجام دهند، اما دقیقه نمی‌دانند که اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت آن‌ها از انجام این کار چیست. بدون مشخص کردن هدف، نمی‌توانید در راستای آن حرکت کنید.همه افراد مقایسه کردن را دوست دارند، این‌طور نیست؟ تصور کنید که ماه ژانویه است. ماه دسامبر را با تمام نوشیدنی‌ها و شیرینی‌های فوق‌العاده پشت سر ...

چطور اینفلوئنسرهای هدف خود را شناسایی کنیم؟

همان‌گونه که در راهنمای مدیریت ارتباط با اینفلوئنسرها ذکر شد، در این مقاله قصد داریم بگوییم که چگونه اینفلوئنسرهای هدف خود را شناسایی کنید. شخصاً نمی‌توانم به موردی مهم‌تر از شناسایی اینفلوئنسرهای هدف، برای موفقیت در اینفلوئنسر مارکتینگ فکر کنم. دستیابی به این هدف می‌تواند از هدر رفتن منابع و بازاریابی بدون سود برای برند جلوگیری کند و دستیابی به ...

اینفلوئنسر شوید و به کسب درآمد از اینستاگرام برسید

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی عکس محور بستر مناسبی را برای چهره های مشهور و نیز افرادی که در زمینه های مختلف دارای هنر یا ویژگی خاصی می باشند فراهم نموده است تا شما اینفلوئنسر شوید . اینستاگرام با داشتن 1 میلیارد کاربر ، به یکی از محبوب‌ ترین و معروف‌ ترین شبکه‌ های اجتماعی در جهان تبدیل شده است. شما می‌ توانید از وجود این میزان کاربر ...

چگونه به یک اینفلوئنسر تبدیل شویم؟

اینفلوئنسر مارکتینگ امروزه به یکی از کانال‌های اثربخش برای جذب مصرف‌کنندگان تبدیل شده است، افرادی که بدست آوردن علاقه و توجه آنها هر روز سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.در حال حاضر بازاریابی دهان به دهان، به عنوان یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شود، زیرا مشتریان اغلب ترجیح می‌دهند به تنهایی و با درنظر گرفتن بازخورد یا توصیه‌های کسی که به ...

10 گام ساده به یک اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شویم؟

برای اینکه به یک فرد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شوید، یک راهبرد 10 مرحله‌ای را طراحی کرده‌ام که بر اساس تجربیات و مشاهدات من شکل گرفته و می‌توانند به شما یاری برسانند فلسفه و خط کاری خود را بیابید. موردی که واقعاً به آن علاقه دارید و می‌توانید مسائل جدید، مدرن و خارق‌العاده را در آن زمینه بیان کنید. یک متخصص باشید. ...

10 استارتاپ معروف این روزهای تهران و ایران

سرزمین های پیشرفته دنیا، بخش عظیمی از موفقیت های اخیرشان را مدیون همین ایده ها هستند و هستند کسانی که با ابتدای ترین و مسخره ترین ایده ها هم بازار را متحول کرده اند. شمار افرادی که ایده های فراوانی در سر داشته اند و از همین خوش فکری شان پول خوبی به جیب زده اند رو به افزایش است و حالا اسمشان در لیست ثروتمندترین های دنیاست. نام این نوع از کسب و ...

استارتاپی که می‌خواهد شما 130 سال عمر کنید

یک استارتاپ قصد دارد انسان‌ها را تا 130 سالگی زنده نگه دارد؛ چگونه؟ با قرار دادن انسان در بدنی 22 ساله.به گزارش دیپروتد از DailyMail، شاید نتوان به یک سگ پیر کارهای جدید یاد داد اما با تکنولوژی جدید می‌توانید سگ پیرتان را به توله سگ تبدیل کنید. یکی از استارتاپ‌های هاروارد شروع به انجام آزمایش روی سگ‌های تازی کرده است و ادعا می‌کند که اضافه کردن ...

استارت آپ

استارتاپ یا استارت آپ ( startup، کوتاه‌شدهٔ عبارتstartup company ) به معنی شرکت نوپا می باشد.در واقع استارت آپ یک سرمایه گذاری به شکل کارآفرینی است که طی آن یک شرکت نوپا شکاف و نیازی را در بازار شناسایی کرده و مطابق با آن ایده جدیدی برای کسب و کار ارائه می دهد.اگر چه لزوما فعالیت استارت آپ در حوزه تکنولوژی یا فناوری اطلاعات نمی باشد، اما به دلیل ...

7 استارت آپ موفق جهان را بشناسید

در چند سال گذشته، شاهد افزایش تعداد شرکت های خصوصی بوده ایم که ارزش آن ها به یک میلیارد دلار می رسد؛ شرکت هایی که در اصطلاح به آن ها «یونیکورن» می گویند. ولی با اینکه استارتاپ های زیادی یونیکورن می شوند، دسته جدیدی از استارتاپ ها به وجود آمده است: شرکت های «دکاکورن» که ارزش آن ها به بیش از 10 میلیارد دلار می رسد.این ها اوبرها و ایربی‌ان‌بی های ...
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید