Karstarter.ir چیست ؟
Karstarter.ir چیست ؟ آموزشهای مستمر مورد نیاز راه اندازی کسب و کار اپیدمی دیجیتالی را بدست آوریددر 13 سال تجربه کسب در آمد آنلاین او یک تجربه خیلی مهم یاد گرفته :به منظور راه اندازی کسب و کار اپیدمی دیجیتال به اطلاعات و آموزش هایی نیاز دارید تا بتوانید علایق خود را دنبال کنید به راستی هیچ روشی بهتر و سریعتر از کسب و کار اپیدمی دیجیتالی نمی تواند برای شما پولساز باشد.

هنگامی که به سمت اپیدمی دیجیتال گام بر می دارید، میدانیم که به اطلاعات و آموزش هایی نیاز دارید تا بتوانید علایق خود را دنبال کنید.

اگر به اطراف خود نگاه کنید متوجه می شوید که هیچ گونه برنامه آموزشی مستمری برای فراگیران دیجیتالی و کسب و کار اپیدمی دیجیتالی وجود ندارد.

از هر لحاظ بهترین منبع برای فراگیران دیجیتالی است. در این سایت بهترین راهنمایی های برخی از موفق ترین فراگیران دیجیتالی در سراسر دنیا را دریافت خواهید کرد. اگر می خواهید کسب و کار اپیدمی دیجیتال خود را راه اندازی کنید یا اینکه قصد دارید کسب و کاری که دارید را گسترش دهید، به راهبرد های تست شده و خارق‌العاده ای دسترسی خواهید داشت. ما قطعاً آموزش های جدید را اضافه خواهیم کرد بنابراین اطمینان حاصل کنید که به صورت مستمر ما را بررسی کنید.

Mr.Karstarter

در آغاز جوانی و به خصوص در دوره ی دانشجویی همیشه به دنبال این بودم که راهی برای موفقیت پیدا کنم. مانند خیلی از مردم دوست داشتم معلم، مربی و یا فردی شبیه این ها وجود داشته باشد که راه درست را نشانم دهد. اما یک همچین کسی هرگز پیدا نشد.

 جوان بودم و جویای نام، تجربه ی کافی نداشتم و مانند سایر جوانان جامعه تا قبل از ورود به بازار کار، تنها چیزی که دیده بودم نیمکت های مدرسه و کتاب های درسی بود. خیلی دوست داشتم بفهمم افراد موفق چه فرقی با بقیه دارند و چه کار می کنند که موفق اند. می خواستم راز آنهارا کشف کنم و خودم نیز به همان طریق عمل کنم و آن کسی شوم که آرزویش را دارم. ولی من هم مثل خیلی از افراد دیگر با طی کردن مسیری سخت و دشوار به خیلی از اهدافم رسیدم ولی بیشتر درس هایی که آموختم حاصل تجربه ی خودم بود. 

اکنون که به آن دوران فکر می کنم در می یابم اگر زمانی که در تلاش برای رسیدن به موفقیت بودم، می توانستم تجربیاتی که خودم با صرف زمان فراوان به دست آوردم را از افرادی که پیش از من این مسیر را طی کرده اند جویا شوم، چقدر سریع تر پیشرفت می کردم و به اهدافم می رسیدم! به همین علت تصمیم گرفتم برند کاراستارتر را بنیاد کنم. کاراستارتر در واقع یک نوع بینش عملی در دنیای کسب و کار محسوب می شود که سعی دارد به صورت همه جانبه به تمامی افرادی که رویاهای بزرگ و خواسته های بلند پروازانه ای دارند، یاری رسانده و به این افراد بیاموزد که چگونه می توانند برای خودشان کار کنند و مدیر عامل خودشان باشند. 

کاراستارتر می خواهد کاری کند که هرکسی با هر شرایطی بتواند قدم در مسیر موفقیت های مالی و دستیابی به ثروت بردارد. خیلی از مردم را می بینم که رویاهایشان را به دست فراموشی سپرده اند و به خودشان باور ندارند؛ هدفی نداشته و از شغلی که دارند لذت نمی برند و از انگیزه ی کافی برخوردار نیستند. اکنون من و سایر اعضای تیم کاراستارتر در صددیم که با حمایت های همه جانبه به شما کمک کنیم انرژی از دست رفته را باز یابید و به شکلی هدفمند خواسته ها و اهدافتان را دنبال کنید.  

در کنار من تیمی متشکل از تعدادی کارافرین، متخصصان کسب و کار و موفقیت ، کارشناسان و مشاورانی است که همگی به صورت شبانه روزی در تلاشیم تا اهدافی مشخص و ضروری را به ثمر نشانیم. این اهدافی که از آن ها سخن به میان آوردم، در واقع در رفع معضلی بزرگ خلاصه می شوند. این معضل تعریف خاصی ندارد ولی جملات رایجی که این روزها در جامعه می شنویم بر آن دلالت دارند. مثلا خیلی از اوقات می شنویم که می گویند : (( بدون پارتی نمی توان ثروتمند شد – به اندازه ی کافی باهوش نیستم – نمی توانم شغل مورد علاقه ام را پیدا کنم – رسیدن به رویا ها برای داستانهاست – نمی توانم کسب و کار خودم را راه بیندازم و …. )) . کاراستارتر را ایجاد کردیم که به همه ی مردم جامعه ثابت کنیم که می توانند، با استعدادند؛ تحقق رویاهایشان ممکن است و اینکه توانایی رسیدن به هر چیزی را دارند.


0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید