نوین‌تک بوت‌کمپ 2
نوین‌تک بوت‌کمپ 2 شروع رویداد چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ ۱۴:۰۰
پایان رویداد دوشنبه ۲۸ خرداد ۹۷ ۲۱:۰۰
دومین دوره رویداد یک ماهه نوین تک بوتکمپ (NovinTech Bootcamp) ، در تاریخ دوم الی بیست و هشتم خرداد ماه سال جاری توسط شتابدهنده نوین تک برگزار خواهد شد.          
این رویداد همچون سال گذشته در تلاش است به طور فشرده به تیم سازی و روند پیش شتابدهی تیم هایی که میخواهند به صورت تخصصی تر به توسعه ایده خود بپردازند کمک کند. در طول رویداد تیم ها می بایست بتوانند با پایه های اصولی توسعه کسب و کار آشنا شده، ایده خود را بررسی و در صورت نیاز اصلاح کنند، مدل اولیه ای از کسب و کار خود پیدا کنند و ساخت محصول اولیه را آغاز کنند

شرکنندگان با شرکت در دومین بوت‌کمپ نوین تک، علاوه بر اینکه می‌توانند از بیش از 20 کارگاه با موضوعات مختلف و مرتبط با کارآفرینی تکنولوژی محور استفاده کنند، آمادگی خود را نیز برای ورود به شتابدهنده نوین‌تک بسنجند.


سوالات متداول
چرا در "نوین تک بوتکمپ" شرکت کنم؟
نوین تک بوتکمپ در حقیقت دوره پیش شتابدهی شتابدهنده نوین تک بوده و در زمینه های زیر می تواند به تیم های شرکت کننده، کمک کند. 1- تشکیل یا تکمیل تیم 2- انتقال آموزه های لازم برای راه اندازی یک استارتاپ از پیدا کردن و اصلاح ایده تا تولید حداقل محصول پذیرفتنی از طریق بیش از 20 کارگاه تخصصی و مربیگری 3- آماده سازی تیم و ایده برای ورود به دروه شتابدهی شتابدهنده نوین تک
تفاوت بلیت پولی و گزینشی چیست؟
بلیت گزینشی بلیت اصلی رویداد بوده و شامل تمام امکانات آن می باشد. با تهیه این بلیت تیم ها در رقابت اصلی رویداد شرکت کرده و همچنین شانس ورود به دوره شتابدهی را خواهند داشت. نکته قابل توجه این بلیت این است که شامل دو مرحله گزینش است ، یکی در ابتدای ثبت نام و دیگری در میانه رویداد و در صورت عدم پذیرش در هر کدام از این مراحل تیم از ادامه مسیر رویداد بازداشته خواهد شد. بلیت کارگاه ها (پولی) برای افرادی است که به هر دلیلی قصد رقابت نداشته و تنها می خواهند از کارگاه های رویداد استفاده آموزشی داشته باشند.
آیا ثبت نام تیمی امکان پذیر است؟
بله، افرادی که میخواهند ثبت نام تیمی انجام دهند، باید برای هر یک از افراد تیم بلیت رایگان جداگانه تهیه کرده و در قسمت نام تیم در فرم ثبت نام تمامی اعضا نام تیم خود را یکسان بنویسند. همچنین لازم است حداقل یکی از افراد تیم، بخش های مربوط به ثبت نام تیمی را در فرم ثبت نام کامل نماید.
چگونه تیم خود را ثبت نام کنیم؟
افرادی که میخواهند ثبت نام تیمی انجام دهند، باید برای هر یک از افراد تیم بلیت رایگان جداگانه تهیه کرده و در قسمت نام تیم در فرم ثبت نام تمامی اعضا نام تیم خود را یکسان بنویسند. همچنین لازم است حداقل یکی از افراد تیم، بخش های مربوط به ثبت نام تیمی را در فرم ثبت نام کامل نماید.
آیا برای شرکت در رویداد به منزله ورود به شتابدهنده است؟
خیر، اما مسلما عملکرد تیم ها در طول این یک ماه توسط تیم شتابدهنده بررسی شده و در صورت مطابقت با شاخص های موجود تمامی تیم ها شانس ورود به شتابدهنده را خواهند داشت.
چند تیم امکان ورود به شتابدهنده را خواهند داشت؟
در این مورد محدودیت خاصی وجود ندارد اما ظرفیت هر دوره شتابدهنده بیشتر از 10 تیم نمی باشد.
آیا برگزیده شدن در رویداد به منزله ورود به شتابدهنده است؟
خیر، اما مسلما عملکرد تیم ها در طول این یک ماه توسط تیم شتابدهنده بررسی شده و در صورت مطابقت با شاخص های موجود تمامی تیم ها شانس ورود به شتابدهنده را خواهند داشت.
در "نوین تک بوتکمپ" شرکت کنم یا برای "دوره جدید شتابدهی نوین تک" ثبت نام کنم؟
به طور کلی دوره شتابدهی مخصوص تیم هایی است که صلاحیت اید آنان احراز شده است؛ ساخت محصول خود را آغاز کرده اند، و تیم آنها کامل و شامل اکثر تخصص هایی است که برای راه اندازی استارتاپ خود نیاز دارند. اگر میخواهید از اعتبار ایده خود مطمئن شده و در صورت نیاز آن را اصلاح کنید، تیم خود را تکمیل کنید یا با مفاهیم توسعه کسب و کار به صورت علمی آشنا شوید و همچنین شانس خود را برای ورود به شتابدهنده نوین تک افزایش دهید در رویداد نوین تک بوتکمپ شرکت کنید.
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید