مهاجرت کاری به استرالیا، آموزش جامع و کاربردی
مهاجرت کاری به استرالیا آموزش جامع و کاربردی
شروع رویداد سه‌شنبه ۱ آبان ۹۷ ۱۴:۰۰
پایان رویداد چهارشنبه ۲۹ اسفند ۹۷ ۱۸:۰۰

معرفی کارگاه خصوصی مهاجرت کاری به استرالیا
این کارگاه کاملا کاربردی و به صورت خصوصی برگزار می شود تا محتوا کاملا متناسب با شرایط شما ارائه شود. شما پس از ثبت نام در دوره یک پکیج کامل آموزشی برای مهاجرت کاری به استرالیا دریافت می کنید (شامل 14 ویدئو که به صورت کامل فرآیند مهاجرت کاری را تشریح می کند، یک فایل پاورپوینت که تمام اطلاعات لازم در خصوص مهاجرت را ارائه می کند، مجموعه ای از اسناد و نمونه فرم ها که برای مهاجرت کاری به استرالیا به آنها نیاز دارید) و پس از مشاهده و استفاده از پکیج،در یک کلاس خصوصی 2 ساعته حاضر می شوید و به صورت کامل شرایط شما برای مهاجرت بررسی شده و تمامی نکات لازم در خصوص مهاجرت کاری به شما توضیح داده خواهد شد.
زمان برگزاری کارگاه پنج شنبه و آدینه هر هفته است که با توجه به برنامه کاری شما و مدرس، زمان آن تعیین خواهد شد، لذا بعد از تهیه بلیت، با شما تماس گرفته می شود تا زمان برگزاری قطعی شود. دقت داشته باشید قبل از حضور در کارگاه حتما باید اقدام به مشاهده و مطالعه پکیج کرده باشید تا حداکثر استفاده را از کارگاه ببرید.
همچنین در صورتی که قصد مهاجرت با اعضای خانواده را دارید، حضور یکی از افرادی که قرار است با شما مهاجرت کند (اعضای خانواده) در کارگاه بلامانع است و نیازی به پرداخت هزینه بیشتر نیست.
مشخصات کارگاه

نام کارگاه: کارگاه مهاجرت کاری به استرالیا، آموزش جامع و کاربردی

نوع کارگاه: خصوصی

تعداد جلسات کارگاه: 1 جلسه + پکیج آموزشی ویژه

مدت زمان کارگاه: 2 ساعت خصوصی + پکیج آموزشی ویژه

روز برگزاری کارگاه: پنج شنبه و آدینه هر هفته کارگاه برگزار می شود. پس از تهیه بلیت با شما تماس گرفته می شود تا زمان قطعی شود.

هدف کارگاه: هدف این کارگاه ایجاد توانایی انجام فرآیند مهاجرت کاری به استرالیا در فرآگیران است.

مزایای حضور در این کارگاه:

    دریافت پکیج کامل مهاجرت کاری به استرالیا شامل 14 فایل ویدئویی که به صورت کامل فرآیند مهاجرت کاری به استرالیا را تشریح می کند + یک فایل پاورپوینت که تمامی اطلاعات لازم برای مهاجرت کاری به استرالیا در آن ارائه شده و نقش مکمل ویدئو ها را دارد + مجموعه ای از اسناد و مدارک نمونه و فرم های مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا. لازم به ذکر است این پکیج نیز توسط مدرس دوره تهیه شده و دقیقا متناسب با این کارگاه است و هدف از تهیه این پکیج افزایش کارایی کارگاه است.
    حضور در کارگاهی که کاملا متناسب با شرایط شما است و به صورت خصوصی برای شما برگزار می شود. شما پیش از این پکیج مهاجرت کاری به استرالیا را دریافت کرده اید لذا با فرآیند مهاجرت کاملا آشنا هستید و در این کارگاه فقط به موضوعات مرتبط با خودتان پرداخته می شود و سوالات و ابهامات شما پاسخ داده خواهد شد.
    در صورتی که قصد مهاجرت با خانواده را دارید، امکان حضور رایگان یکی از اعضای خانواده در این کارگاه وجود دارد.
    مشاوره رایگان تلفنی بعد از کارگاه و در زمان طی مراحل اخذ ویزا توسط مدرس
    عضویت در گروه خصوصی مهاجرت کاری به استرالیا و اطلاع از آخرین شرایط و موضوعات مرتبط با مهاجرت و آشنایی با تجربیات سایر افرادی که در این کارگاه شرکت کرده اند.

وکیل مهاجرت بهتر است یا شرکت در این کارگاه؟

برای مهاجرت کاری شما می توانید از خدمات وکلای مهاجرت نیز استفاده نمایید، شاید برای شما این سوال پیش بیاید که استفاده از خدمات وکیل مهاجرت بهتر است یا شرکت در این کارگاه. به نظر ما شرکت در این کارگاه گزینه بهتری برای شما است. به دلایل زیر:

    با حضور در این کارگاه هزینه مهاجرت برای شما به شدت کاهش پیدا می کند. شما بعد از حضور در این کارگاه می توانید تمامی فرآیند مهاجرت را انجام بدهید و از پرداخت هزینه های اضافی دوری کنید. دقت داشته باشید در حال حاضر این هزینه ها حتی تا 50 میلیون افزایش داشته است.
    شما با حضور در این کارگاه می توانید به صورت رایگان از مدرس مشاوره بگیرید. بعد از حضور در کارگاه و در زمان طی مراحل اخد ویزا، هرگاه سوال یا ابهامی داشتید می توانید با مدرس مطرح کنید و بدون پرداخت هزینه اضافی پاسخ دریافت کنید.
    به طور طبیعی وکلای مهاجرت اطلاعات لازم برای مهاجرت را به شما آموزش نمی دهند، چون کارشان آموزش نیست، لذا شما به دلیل ناآگاهی ممکن است مسیر را اشتباه طی کنید، هزینه های اضافه پرداخت کنید، زمان اخذ ویزا طولانی شود و ...
    مدرس این دوره کاملا صادقانه شرایط شما را بررسی کرده و نقاط ضعف و قوت شما را برایتان آشکار می کند چرا که منافعی ندارد تا به دروغ بگوید شما شرایط لازم را دارید و شما را تشویق به رفتن کند تا از شما هزینه دریافت نماید. شما می توانید در یک فضای صادقانه نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید تا با تقویت و رفع نقاط قابل بهبود، شرایط لازم برای مهاجرت را بدست آورید.

شاهین نصیری، مدرس کارگاه برای شما می گوید:

مقدمه ای در خصوص مهاجرت به استرالیا

همه ما احتمالا دست کم یک بار در زندگی مان به فکر مهاجرت افتاده ایم. همان موقع هایی که پشت ترافیک گیر کرده ایم و به بی نظمی خیابان ها و زمین و زمان بد و بیراه می گوییم، موقع هایی که کارمان در اداره ای راه نمی افتد یا با یک کوچه کثیف و جوی آب پر و لجن روبرو می شویم، یا وقتی که فلان دوست یا فامیل مان از «خارج» می گوید و تمیزی خیابان هایش، از نظم در ترافیک و ارج به ارباب رجوع و هزار چیز دیگر. خب می دانیم که واقعیت آن طور ها هم نیست. یعنی درست است که از هزار و یک جهت آن ها نسبت به ما بیشتر آداب و اصول زندگی مدنی را رعایت می کنند و مرفه تر هم هستند، اما به هر حال زندگی در یک کشور دیگر با مختصات فرهنگی کاملا متفاوت نسبت به آن چیزی که در این جا یاد گرفته ایم و با آن خو کرده ایم، با زبانی که برای ما بیگانه است، و قوانینی که آن ها را نیاموخته ایم، اصلا کار راحتی نیست. در واقع تصمیم به مهاجرت مثل این است که درختی را از ریشه در بیاوری و ببری جای دیگری بکاری. هر چقدر هم که جای جدید حاصل خیز و خوش آب و هوا باشد، باز هم بعضی درخت ها به این محیط تازه خو نمی گیرند و ریشه نمی دوانند.

البته که زمین خدا وسیع است و قرآن هم گفته در این زمین وسیع سیر و سفر کنید، اما همه ماجرا این نیست. در این زمین وسیع خدا، بعضی کشورها خیلی مهمان دوست نیستند. در واقع شرایط اقتصادی، وسعت و هزار و یک عامل دیگر باعث می شود تا برخی کشورها مهاجر پذیر باشند و برخی دیگر نه. این کشورهای مهاجر پذیر عموما کشورهایی هستند که وسعت قابل توجه و امکانات زیرساختی خوبی دارند اما به واسطه کمبود جمعیت نمی توانند اهداف اقتصادی خود را متناسب با پتانسیل این اقلیم محقق کنند، در نتیجه به سراغ نیروی متخصص در سایر کشورها می روند و با ایجاد شرایط و تسهیلاتی سبب می شوند تا این نیروی کارآمد، ادامه فعالیت خود را در این کشور پیگیری نماید. این رابطه ای برد-برد برای مهاجر و کشور میزبان است. یکی به زندگی مرفه می رسد و دیگری به توسعه پایدار.

از میان کشورهایی که شرایط سهل تری برای مهاجرت نیروی متخصص و کارآزموده فراهم نموده اند، استرالیا چند ویژگی منحصر به فرد دارد. وسعت قابل توجه (تقریبا هفت برابر ایران)، تنوع اقلیمی، تمام الکترونیک بودن مراحل ویزا (تا روز آخر نیازی به حضور در سفارت ندارید)، سرعت قابل قبول در بررسی پرونده ها (اصولا پرونده های مهاجرتی استرالیا در کمتر از یک سال تعیین تکلیف می شوند) و مهم تر از همه، این واقعیت که استرالیا از جمله کشورهای پیشرفته ای است که یکی از بالاترین پایه دستمزدها را در میان کشورهای توسعه یافته به کارمندان پرداخت می کند. بسیاری از متخصصین ترجیح می دهند تا برای ادامه زندگی به استرالیا بروند چون می دانند در قیاس با سایر کشورها، حقوق بالاتری دریافت خواهند کرد و در عین حال سطح زندگی با کیفیت تری را هم تجربه خواهند نمود.

هدف کارگاه مهاجرت به استرالیا



اما هدف از این کارگاه چیست؟ در تمام دورانی که به عنوان وکیل و مشاور امور مهاجرت به استرالیا فعالیت کردم متاسفانه شاهد این پدیده بودم که بسیاری از همکاران من، به خاطر عدم آگاهی موکلین اقدام به اخذ هزینه های غیرضروری یا خرج تراشی های بیهوده می کنند. مثلا در حالی که ترجمه شناسنامه در مراحل اولیه اخذ ویزا تنها برای عده کمی از موکلین ضروری است، این ترجمه را ضروری قلمداد می کنند، و علت هم ساده است: وکیل مورد بحث، خود صاحب امتیاز دارالترجمه جنب دفتر مهاجرتی است! و تنها چیزی که به آن فکر می کند به دست آوردن سود بیشتر از موکل است! البته افرادی همچون ایشان در قیاس با کلاهبردارانی که با فریب  و دادن وعده های پوچ، هزینه هنگفتی از موکلان گرفته و غیب شان می زند، قدیس محسوب می شوند!

علت تمام این پدیده ها یک چیز است: ناآگاهی موکلان. در واقع کسب اطلاعات در خصوص روش های مهاجرت و قوانین جدید اصلا کار سختی نیست. کافی است به زبان انگلیسی مسلط باشید و بدانید کدام منبع اطلاعات معتبر و رسمی در این خصوص به شما ارائه می دهد. اما واقعیت امر این است که به رغم روشن بودن تمام مراحل در اخذ ویزای کاری استرالیا، برخی ریزه کاری ها و نکات تجربی هم در گرفتن این ویزا دخیل و موثر است و این همان نکته ای است که سبب می شود همچنان بازار کار وکلای امور مهاجرتی داغ باشد.

در این کارگاه من چه چیزی به شما عرضه می کنم؟ کاری که من انجام می دهم به نوعی خیانت به بقیه همکارانم است! می خواهم تجربیات خودم را در اختیار شما قرار دهم به نحوی که بتوانید از این به بعد تمام مراحل اخذ ویزای کاری را خود به تنهایی انجام دهید و در هر مرحله نگران تصمیماتی که می گیرید نباشید. این فرایند محدود به این دوره نخواهد بود و پس از اتمام دوره هم می توانید هر جا که دچار تردید شدید پشتیبانی و مشاوره رایگان من را در کنار خود داشته باشید. در این دوره چند حالت مختلف برای اخذ ویزای کار استرالیا را از مرحله اول تا آخرین مرحله با هم بررسی می کنیم و تمام احتمالاتی که ممکن است در این مسیر اتفاق بیفتد برای شما بررسی خواهیم کرد. سوالات و ابهامات را پاسخ می دهیم و تک تک مراحل را با استناد به قوانین سایت اداره مهاجرت استرالیا تشریح می کنیم. با تمام این دوره فشرده می توانید خود نسبت به انجام مراحل اخذ ویزا اقدام کنید و حتی به دیگر دوستان خود نیز مشاوره بدهید. این دوره باعث کاهش چشمگیر هزینه های مهاجرت شما خواهد شد، و از آن جا که کسی به جز خودتان مسئول انجام این فرایند نیست، اطمینان بیشتری به تک تک مراحل انجام شده خواهید داشت و نگران کلاهبرداری های احتمالی هم نخواهید بود.

چشم انتظار دیدار تک تک شما هستم، شاهین نصیری
این دوره برای چه کسانی مناسب است

اگر شما جز افراد زیر هستید:

    اگر به مهاجرت فکر کرده اید و میخواهید شرایط آن را بدانید و اطلاعات جامع و کاربردی در مورد آن بدست آورید.
    اگر دوست دارید فرصت کار و زندگی در یک کشور توسعه یافته را داشته باشید.
    اگر تصمیم دارید خودتان کار مهاجرت به استرالیا را انجام دهید و هزینه های اضافی به وکیل پرداخت نکنید.
    اگر می خواهید بدانید چه شرایطی برای مهاجرت کاری به استرالیا وجود دارد و چگونه می توانید در گرفتن ویزای کاری موفق شوید

تبریک، این دوره برای شما طراحی شده، همین حالا در آن ثبت نام کنید و زندگی جدید خود را بسازید.

چرا مهاجرت کاری به استرالیا

ایران کشوری با جمعیتی نزدیک به 80 میلیون نفر سال هاست که با مشکل بیکاری دست به گریبان بوده است. همین موضوع دلیل بسیاری از افراد برای مهاجرت است. متاسفانه بسیاری از جوانان امکان داشتن یک کار مورد پسند را ندارند وبازار کار ظرفیت لازم برای اشتغال همه متقاضیان را ندارد. طبیعی است که در این روند، عده ای به این نتیجه می رسند که برای یافتن فضای مناسب تری جهت کار و زندگی، به کشورهای دیگر، به ویژه کشورهای مهاجر پذیر و به طور خاص به کشور استرالیا نقل مکان کنند و آینده خود را در آن جا رقم بزنند.

دلالیل زیر را می توان برای انتخاب استرالیا برای مهاجرت در نظر داشت:

    وسعت زیاد در مقابل جمعیت کم: استرالیا با جمعیتی حدود 25 میلیون نفر یکی از وسیع ترین کشورها در جهان است. وسعت استرالیا در مقابل جمعیت اندک آن موجب شده استرالیا یکی از کشورهای مهاجر بذیر در دنیا به حساب آید. دولت استرالیا سالیانه نیروی انسانی ماهر بسیاری را از طریق مهاجران برای رفع نیاز بازار کار جذب می کند.
    نیاز به نیروی کار ماهر: استرالیا همواره نیازمند نیروی کار ماهر است. مردم این کشور در هیچ سالی نمی توانند نیاز بازار کار را به طور کامل برآورده نمایند. بر همین اساس دولت استرالیا همه ساله متقاضی پذیرش مهاجران کاری است. باید دقت داشت نیروی کار ماهر می تواند یک شغل خوب در استرالیا داشته باشد و در سطح رفاه بسیار خوب زندگی کند.

    رفاه بالا: استرالیا یک کشور مرفه در جهان به حساب می آید. سرانه تولید ناخالص استرالیا بیش از 50 هزار دلار امریکا است. این موضوع باعث شده بسیاری از افرادی که تمایل به مهاجرت دارند استرالیا را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند. استرالیا را باید یکی از توسعه یافته ترین کشورهای دنیا دانست که شهرهایی مانند سیدنی و آدالاید در آن قرار دارند. این شهرها در رتبه بندی برترین شهرهای جهان برای زندگی، همواره در رتبه های زیر 10 قرار دارند. سایر شهرهای استرالیا نیز از سطح رفاه بالایی برخوردار هستند.

         زبان انگلیسی: زبان رسمی استرالیا انگلیسی است. این یک مزیت بزرگ برای ایرانیان است. تردیدی نیست که بیشتر ایرانیان با انگلیسی به عنوان دومین زبان آشنا هستند و این یک جذابیت بزرگ برای ایرانی ها به حساب می آید.



    تنوع فرهنگی در استرالیا: یکی از مزیت های بسیار بزرگ استرالیا، تعداد بالای مهاجران است. این موضوع موجب شده تا فرهنگ استرالیا مهاجران را به راحتی بپذیرند و فرآیند انطباق فرهنگی در این کشور به راحتی انجام می شود.


         حضور زیاد ایرانیان: حضور سایر ایرانیان در استرالیا و چه بسا برخی از اعضای خانواده که پیش از این به استرالیا مهاجرت کرده اند دیگر جنبه انگیزشی برای مهاجرت به استرالیا است. هر ساله تعداد زیادی ایرانی به عنوان مهاجر به استرالیا مهاجرت می کنند و در این کشور زندگی جدید خود را آغاز می کنند.



متداول ترین گزینه ها برای مهاجرت، سه روش زیر است:

    مهاجرت کاری
    مهاجرت سرمایه گذاری
    مهاجرت تحصیلی

مهاجرت کاری یکی از شایع ترین شیوه های مهاجرت در دنیا است. این نوع مهاجرت برای ایجاد شرایط بهتر اقتصادی و افزایش رفاه زندگی انجام می شود و فرد مهاجر تلاش دارد شرایط کاری بهتری را برای خود ایجاد نماید. موضوع اصلی این دوره آموزشی نیز مهاجرت کاری است. مهاجرت کاری به استرالیا و شرایط اخذ ویزای کاری برای این کشور به صورت کامل و جامع در این کارگاه آموزشی مورد بررسی قرار می گیرد.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری هم روش دیگری است که هیچ کشوری طبعا از آن چشم پوشی نخواهد کرد. در اغلب کشورها، شما می توانید با صرف هزینه قابل توجه و تزریق پول به اقتصاد آن کشور، اقامت آن مکان را کسب نمایید. بدیهی است که این گزینه هم با توجه به هدفی که ما از این دوره به دنبالش هستیم چندان امکان پذیر نخواهد بود.

اما مهاجرت تحصیلی مخصوص دانشجویان و فارغ التحصیلانی است که قصد دارند در دیگر کشورها ادامه تحصیل دهند. ما دوره آموزشی دیگری در خصوص مهاجرت تحصیلی و دریافت بورسیه طراحی کرده ایم که می توانید آن را در این آدرس ببینید: دریافت بورسیه تحصیلی و مهاجرت

نکته مهم: ما هرگز در مورد پناهندگی و روش های آن به شما توصیه ای نخواهیم داشت. هیچ کس از مهمان ناخوانده خوشش نمی آید. زندگی یک پناهنده همراه با دردسرها و سختی های غیر قابل تحمل است. اگر قصد پناهندگی دارید، ادامه این مطالب و اساسا این دوره آموزشی به درد شما نمی خورد.


سوالات متداول
آیا من بعد از حضور در این کارگاه می توانم کارهای مربوط به مهاجرت خودم را انجام دهم؟
بله. هدف این کارگاه ارائه اطلاعات کامل در خصوص مهاجرت کاری به استرالیا به صورت کاملا شخصی سازی شده برای هر فرد است به طوری که پس از این دوره بتوانید به طور کامل فرآیند مهاجرت را اجرا و مدیریت نمایید. این یک دوره کاملا کاربردی است. ضمن آنکه بعد از حضور در این دوره از مشاوره رایگان تلفنی مدرس نیز برخوردار خواهید شد تا در صورتی که در طی اخذ ویزا سوال یا مشکلی داشتید بتوانید به کمک مدرس آن را رفع کنید.
منظور شما از ارائه مطالب کاربردی چیست؟
در این دوره فرض می کنیم شما می خواهید از فردای برگزاری دوره کار مهاجرت کاری به استرالیا را آغاز کنید. لذا به صورت گام به گام به شما خواهیم گفت که چه اقداماتی باید انجام دهید. هر آن چیزی که برای مهاجرت به استرالیا باید بدانید در این دوره آموزش داده می شود. شما ابتدا یک پکیج آموزشی جامع دریافت می کنید و پس از آن در کارگاه حضوری شرکت خواهید داشت. این کارگاه به صورت خصوصی تشکیل می شود و کاملا متناسب با نیازهای شما است.
مدرس دوره تجربه عملی در زمینه مهاجرت دارد یا صرفا آشنایی تئوری با موضوع دارد؟
مدرس این دوره سال ها در کار مهاجرت بوده و بیش از 300 پرونده مهاجرت را با موفقیت انجام داده است. ایشان در پرونده های مهاجرت کاری و تحصیلی خبره هستند.
پیش نیازهای حضور در این دوره چیست؟
اگر علاقه مند به مهاجرت هستید یا دوست دارید اطلاعات کاملی در این خصوص داشته باشید شرایط لازم برای حضور در این دوره را دارید.
بلیت پرینت شود یا خیر؟
نیازی به پرینت بلیت نیست، لیست حاضران در دوره در اختیار مدرس قرار می گیرد.
منظور از پکیج آموزشی چیست؟
ما برای افزایش کیفیت اجرای کارگاه، اقدام به تهیه یک پکیج آموزشی بسیار کامل و جامع در خصوص مهاجرت کاری به استرالیا کردیم. این پکیج بلافاصله پس از ثبت نام شما در این کارگاه برای شما ارسال می شود تا پیش از حضور در کارگاه کاملا با شرایط مهاجرت به استرالیا آشنا شوید و بتوانید یک دید کلی نسبت به شرایط خود برای مهاجرت داشته باشید. پس از استفاده از این پکیج شما در کارگاه 2 ساعته مهاجرت کاری به استرالیا حاضر خواهید شد که اثربخشی آن نسبت به دوره های مشابه بسیار بالاتر خواهد بود چراکه به صورت کامل با فرآیند مهاجرت آشنا هستید و سوالات تخصصی و کاملا کاربردی در ذهن دارید که در کارگاه مطرح کرده و پاسخ را در یافت می کنید. علاوه بر این در این کارگاه مدرس با توجه به شرایط اختصاصی شما توصیه ها و نکات دقیق و عملی را برای موفقیت شما در اخذ ویزا ارائه می نماید.
0
تعداد نظرات: 1
علی در تاریخ 2 دی 1401 16:09

سلام هزینه کارگاه لطفا

نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید