نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات
گفتگوی تجارت‌نیوز با فهمیه قهاری، مدیر عامل اپلیکیشن «آوانس» 
گفتگوی تجارت‌نیوز با فهمیه قهاری، مدیر عامل اپلیکیشن «آوانس»:
خرید بیمه بدنه محدود از استارتاپ‌های بیمه آنلاین/ نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات
افزایش نجومی قیمت خودروها و به تبع آن قیمت بیمه‌ها که در سالجاری به تناسب قیمت خوروها افزایش داشت موجب شد تا بسیاری از دارندگان خودرو از خرید بیمه بدنه برای خودروهایشان صرف نظر کنند.
خرید بیمه بدنه محدود از استارتاپ‌های بیمه آنلاین/ نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

در این میان اپلیکیشن‌های مربوط به بیمه‌ها در جریان امتحان کردن شانس خود در جذب مخاطبان با دسته‌ای از کاربران مواجه شدند که خدمات محدود و کوتاه‌مدت بیمه‌ای طلب می‌کنند. این نیاز موجب خلق ایده و شروع به کار یک استارتاپ‌ بیمه آنلاین شد که به کاربران این امکان را می‌دهد به صورت محدود و در یک بازه زمانی مشخص خدمات بیمه بدنه دریافت کنند. گرانی هزینه‌های تعمیر خودرو و کمبود قطعات مورد نیاز در یک سال اخیر خریداران و دارندگان خودرو را نگران از تامین هزینه‌های جانبی کرده است.
فهمیه قهاری ۲۷ سال سن دارد. او به تازگی اپلیکیشن «آوانس» که مخصوص خدمات بیمه خورو به طور آنلاین است را طراحی و افتتاح کرده است.

در این اپلیکیشن کاربران می‌توانند بیمه بدنه را برای مسافت ا مدت زمان مورد نیاز خود خریداری و علاوه بر دریافت آنلاین و سریع بیمه نامه، از سقف پوشش‌های بیمه بدنه استفاده کنند.

قهاری در گفتگو با تجارت‌نیوز می‌گوید: اپلیکیشن «آوانس» بیمه بدنه کوتاه مدت برای خودروها ارائه می‌دهد، به این شکل که اگر الان شرکت‌های بیمه برای شما یکسال کامل بیمه در نظر می‌گیرند از طریق این اپلیکیشن در یک بازه زمانی کوتاه‌مدت می‌توانید بیمه بدنه خریداری کنید. مثلا اگر قرار است مسافرت کوتاه مدتی داشته باشید در همان بازه زمانی خودرویتان را بیمه کنید.

او درباره چگونگی شکل‌گیری این ایده اضافه می‌کند: وقتی آمار فروش بیمه را بررسی کردیم متوجه شدیم که ضریب نفوذ بیمه در حوزه بیمه بدنه در بین دارندگان خودرو بسیار پایین است. ضریب نفوذ بیمه بدنه بین رانندگان در حال حاضر بین ۱۵ تا ۱۷ درصد است؛ یعنی ۸۵ درصد خودروها بیمه بدنه نیستند.

او ادامه می دهد: در بررسی که انجام دادیم به دنبال جواب این سوال بودیم که به چه دلیل رانندگان بیمه بدنه تهیه نمی‌کنند. مسائل مختلفی در این زمینه دخیل بود مثلا اینکه برخی از کاربران به صورت یکسال کامل از خودرویشان استفاده نمی‌کنند یا هزینه بیمه بدنه برایشان بالاست و اینطور شد که به فکر ارائه این راهکار برای رانندگان افتادیم.

او با اشاره به تاثیر افزایش قیمت خورو در یک سال اخیر و شکل گیری این نیاز در بین رانندگان که به بیمه‌های کوتاه مدت نیاز دارند اضافه می‌کند: این داستان همیشه وجود داشت آماری که ما تهیه کردیم حاوی اطلاعات بیمه رانندگان از هشت سال پیش تاکنون بود که نشان می‌داد ضریب نفوذ پوشش بیمه بدنه خیلی پایین بود. البته بخشی از آن مربوط به فرهنگ سازی است اما به دلیل افزایش قیمت خودروها در یک سال اخیر و به تبع آن افزایش قیمت بیمه ماشین این داستان تشدید هم شد.

قهاری ادامه می‌دهد: در این بازه زمانی برای دارنگان خودروهای خارجی که بیشترین افزایش قیمت را داشتند خرید بیمه بدنه که قیمت آنها با افزایش روبه‌رو بود، سخت شد. بنابراین این نوع بیمه برای این افراد شکل گرفت که اگر قصد مسافرت به جایی را دارند که ریسک بیشتری دارد بتوانند در آن تایم اقدام به بیمه کردن ماشینشان کنند.

او تاکید می‌کند: در یک هفته گذشته که اپلیکیشن «آوانس» لانچ شد استقبال برای نصب خوب بوده و با اینکه خیلی کم پرومود شده است تعداد دانلود اپ رقم خوبی است. با توجه به اینکه دربازار بیمه آنلاین ایران به خصوص بیمه بدنه کار زیادی انجام نشده و ما هم منحصرا یک مشکل خاص را هدف گرفته‌ایم، پیش‌بینی می‌کنیم که بتوانیم در چند سال آینده جایگاه خوبی در بازار اپلیکیشن ایران داشته باشیم.

قهاری می‌گوید صحبت‌هایی برای جذب سرمایه انجام شده و مذاکراتی با برخی سرمایه‌گذاران صورت گرفته است.
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید