روز خبرنگار
دیپروتد روز خبرنگار
خبرنگار کسی است که با اتکا به ذوق و استعداد شخصی، پس از گذارنیدن دورهٔ آموزش تخصصی و همچنین با توجه به مسئولیت اجتماعی که این پیشه بر گردن او می‌گذارد، وظیفه بدست‌آوردن، آماده‌کردن، گردآوری و سامان‌دادن اخبار و انتقال آنها را با وسایل ارتباط جمعی (مطبوعات، رادیو، تلویزیون و خبرگزاری) به مخاطبان بر گردن دارد.

برپایهٔ اعلامیه سازمان یونسکو، خبرنگاران باید کوشش کنند تا اخباری که در اختیار عموم می‌گذارند درست، دقیق و معتبر باشد و در درستی اخباری که به دست می‌آورند، پژوهش و اندیشه کنند. خبرنگاران نباید حقیقتی را عمداً تحریف یا خراب کنند و نیز هیچ گونه مطلبی را نباید از دید مردم پنهان نگهدارند.

در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران در روزگاری که از آن به عنوان عصر اطلاعات و فن آوری نام می‌برند، قطعا نقش خبرنگار به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار نشدنی دارد. در دنیای کنونی با وجود فن آوری‌های ارتباطیِ پیشرفته و متعدد در امر دست یابی سریع به اطلاعات و منابع مختلف و با وجود درگیری‌هایی که به طور آشکار در بیشتر نقاط این کره خاکی فراگیر شده، کسب اطلاعات صحیح و قابل اطمینان، تنها از راه خبرنگاران متعهد است.

روز خبرنگار چه روزی است؟

خبر باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا مورد توجه بینندگان، شنوندگان و خوانندگان قرار گیرد. خبر خوب، خبری است که درست، روشن و جامع باشد. اگر خبر درست نباشد، مردم اندک اندک به خبررسان شک می‌کنند و منبع خبری خود را تغییر می‌دهند. در قرآن کریم هم می‌خوانیم: «اگر فاسقی برایتان خبری آورد، بدون تحقیق حرفش را نپذیرید».

خبر باید با صراحت و روشنی و به دور از ابهام و کنایه به دست مخاطب برسد. هم چنین خبری کامل است که به پرسش‌هایی که برای مخاطبانِ خبر به وجود می‌آید، پاسخ بدهد؛ خبرنگاران از مهره‌های اساسی خبر رساندن به مردم هستند که باید با قبول خطر‌های فراوان به واقعیت مسأله پی ببرند و آن را به مردم برسانند و حتی گاهی جان خود را به خطر می اندازند.

روز خبرنگار چه روزی است؟

بیشتر بخوانید:آخرین پیام و فرازی از وصیت‌نامه خبرنگار شهید

محمود صارمی در سال ۱۳۴۷ در روستای چهاربره شهرستان بروجرد از توابع استان لرستان متولد شد. از آن جایی که خانواده به کار کشاورزی مشغول بودند و پدر خانواده گاهی اوقات برای یافتن کار راهی کشور کویت می‌شد پس لازم بود کودکان از همان سال‌های نخستین زندگی دوشادوش خانواده مشغول به کار شوند، و محمود هم از این قاعده مستثنی نبود. دوره ابتدایی را در همان روستا به پایان رساند و برای ادامه تحصیل روانه شهرستان بروجرد شد و در منزل خواهرش سکونت کرد. پس از شرکت در کنکور سراسری و پذیرفته شدن در رشته جغرافیا به تهران مهاجرت کرد. خانواده محمود هم به شهر مهاجرت کردند.

بعد از گذراندن چند ترم از طریق بسیج دانشجویی دانشگاه تهران راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و مدت ۱۷ ماه را در آن جا گذراند. مجدداً به دانشگاه بازگشت و به ادامه تحصیل پرداخت. محمود در سال ۱۳۷۰ همکاری خود با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۱ در حالی که به تحصیلات خود در مقطع کارشناسی ارشد ادامه می‌داد، ازدواج کرد. در تاریخ ۱۳۷۵ به عنوان مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افعانستان انتخاب شد و دو سال بعد در تاریخ ۱۷/۵/۱۳۷۷ در شهر مزار شریف به دست گروه طالبان در نهایت مظلومیت به شهادت رسید و در نهایت پیکرشان ۲۲ شهریور ۱۳۷۷ به تهران منتقل و به خاک سپرده شد

وظیفه خبرنگار چیست؟ و روز خبرنگار چه روزی است؟!

وقتی مطالب منتشر شده توسط خبرنگار باب دل برخی هاست، خبرنگار وظیفه‎اش را ادا کرده اما وقتی یک موضوع انتقادی یا خلاف میل دوستان کار شود، بدون شک و در بهترین حالت انگ ندانستن الفبای خبرنگاری را نثارت می‎کنند.

  در تقویم شمسی 17 مرداد به‎خاطر شهادت محمود صارمی شهید عرصه خبر به‎عنوان روز خبرنگار نام نهاده شده است.در روز خبرنگار خیلی‎ها دست به کار می‎شوند و به انحای مختلف از خبرنگارها تجلیل می‎کنند. این امر گاه با یک هدیه همراه است و گاهی با یک پیامک و هدف قدردانی از زحمت‎کشان عرصه اطلاع‎رسانی است. عرصه خبر در این روز به شدت گسترده می‎شود و شاید در تنها مواقعی که خبرنگارها به چشم می‎آیند، اواسط مرداد باشد.



به نظر نگارنده، تنها 17 مرداد روز خبرنگار نیست و روزهای ما وقتی است که در راستای رسالت‎مان گام برداریم و قلم بزنیم و آن‎گاه می‎توانیم این ادعا را داشته باشیم که خبرنگار هستیم. هر وقت هم از دایره رسالت و قلم عدول کنیم، بی‎شک خیانت کرده‎ایم و واژه خبرنگار بر ما حرام است.



باید تا جایی که می‎توانیم برای خودمان "روز" تعیین کنیم و پیش وجدان‎مان راحت باشیم که به وظیفه و رسالت‎مان بدون هیچ حُب و بغضی عمل کرده‎ایم. شاید قدردانی و تجلیل از قشر خبرنگار فقط در بحبوحه 17 مرداد باشد ولی ما روزهای دیگری نیز داریم که نیازی به تجلیل نیست و وجدان از ما تجلیل می‎کند.



در این روز هر کس که ما را می‎شناسد و خبرنگار حساب‎مان می‎کند، پیامک تبریک روز خبرنگار می‎فرستد بدون این‌که از دردهای ما اطلاع داشته باشد. دردهای قشر خبرنگار زیادند و درمان کم! نمی‎دانیم آیا این حق را داریم که از دردهایمان بنویسیم یا نه، با این حال فرصت خوبی است که از آلام خبرنگار بنویسیم، هر چند نمی‎دانیم گوش شنوایی هست یا نه.



اهالی رسانه در خیلی مواقع مظلوم واقع و حق‎شان پایمال شده و کوتاه‎ترین دیوار موجود می‎شوند. گاه دیده شده که اگر مشکلی پیش بیاید، به سرعت انگشت اتهام به سمت خبرنگار نشانه می‎‎رود و اوست که باید جواب ندانم‎کاری برخی را بدهد. موضوع‎هایی رسانه‎ای شده که برخی معتقدند خبرنگار نباید آنها را کار می‎کرده و یا بعضی وقت‎ها شخصی صحبتی مطرح اما بعد آن را تکذیب کرده و خبرنگار متهم اصلی می‎شود.



سرانجام متوجه نشده‎ایم خبرنگاری جزو مشاغل سخت و زیان‎آور هست یا نه و کماکان این سوال ذهن‎مان را مشغول کرده است. بعضی‎ها می‎گویند اگر بیمه خبرنگاری داشته باشیم جزو این گروه هستیم، که متأسفانه بیمه خبرنگاری نداریم. واژه‎ای که برای ما به کار برده می‎شود جالب است "کارمند- خبرنگار" و هنوزم نمی‎دانم چه‎کاره‎ام!



خبرنگارها در خیلی از مواقع باید "دادستان" باشند و هر کسی بخواهد کاری اجرا کند از طریق خبرنگار موضوع را رسانه‎ای می‎کند، ولی در مواقع لزوم کسی نیست که دادِ خودشان را بستاند. "دادستان‎هایی" که فقط برخی در هنگام نیاز آنان را می‎بینند و وقتی کارشان تمام شد، دیگر او را با ما کاری نیست.



وقتی مطالب زیادی منتشر می‎شود که باب دل برخی‎هاست، خبرنگار وظیفه‎اش را ادا کرده اما وقتی یک موضوع انتقادی یا خلاف میل دوستان کار شود، بدون شک و در بهترین حالت انگ ندانستن الفبای خبرنگاری را نثارت می‎کنند و هزار تهمت دیگر!



در یک جعبه میوه همه خوب نیستند و شاید میوه بد هم وجود داشته باشد که قشر خبرنگار نیز چنین است و همه خوب نیستیم. لذا نباید همه را با یک چشم ببینند.



جایگاه خبرنگارها بسیار رفیع است شاید از لحاظ مالی، حقوق و مزایای این قشر خوب نباشد ولی عشق به این‎کار دلیلی شده که در راستای پیشرفت، توسعه و اطلاع‎رسانی گام برداریم و بی‎خیال مشکل‎های روزمره فقط به رسالت‎مان فکر کنیم و قلم بزنیم.



در واقع بهترین اتفاقی که می تواند اهالی حرفه ای رسانه را در این روز خوشحال کند رویدادهایی از این دست هستند:

کمی تعامل بیشتر سازمان ها و ارگان ها با خبرنگاران به عنوان چشم و گوش جامعه و افکار عمومی

عدم تبعیض و تمایز در نگاه به خبرنگاران و رسانه ها

عدم نگاه ابزاری به خبرنگاران

عدم تلاش برای محدود کردن فعالیت های خبری رسانه ها در چهارچوب رسالت و وظایف عرف خبرنگاری

استقبال از انتقاد و نگرش های متفاوت خبرنگاران با سازمان و یا شرکت

عدم تلاش برای خرید خبرنگاران با ابزار مختلف

احترام ویژه به خبرنگار به عنوان نماینده افکار عمومی

کمی همکاری بیشتر با خبرنگاران برای کسب اطلاعات صحیح



درد زیاد است که بیان همه آنها از حوصله این مطلب خارج است و نیاز به مثنوی هفتاد من کاغذ دارد. با این حال خبرنگارهای عزیز! تا حالا چند روز، روزتان بوده و چه تعداد مطالبی کار کرده‎اید که وجدان‎تان راحت بوده است؟ من که هنوز شک دارم خبرنگار باشم.



امیدواریم این روز مهم در جامعه رسانه ایران، هرساله سرآغاز بررسی روند تعامل سازمان ها و شرکت های ایران با خبرنگاران و ارزیابی میزان همراهی آنان با با روشنگری و جریان آزاد اطلاعات باشد، روزی که همه بدانیم یادبود در خور و فاخر این روز، به تبریک صرف نیست و ارزشگذاری ویژه آن در شناساندن ارزش ها و رسالت فعالیت ارزشمند خبرنگاران به جامعه و فراهم کردن شرایطی برای تسهیل فعالیت های خبرنگاران حرفه ای است.



سربازهای جنگ نرم! قلم‎تان مستدام، روزهایتان سبز و رسالت‎تان همیشگی باد


 خبرنگاری برای ملت ها حکم زندگی را دارد و در واقع در زبانی خلاصه می شود که اتفاقات را ثبت می کند، از همین رو در ایران روزی را برای "خبرنگار" اختصاص داده اند. در ایران که در سالهای اخیر به محور خبرهای جهانی تبدیل شده است خبرنگاران وظیفه سنگین نقل اخبار و بیان و تحلیل آن را بر عهده دارند، خبرنگاران ایرانی خبرنگاری را قبل از شغل به عنوان یک پیام تلقی می کنند.

العالم - ایران

مهدی امیری خبرنگار العالم در تهران می گوید: خبرنگاری باید واقعیت را بدون هیچ گونه تحریف نقل کند و این مسئله رسانه هدف مند و رسانه مزدور را از هم متمایز می کند.

همچنین برخی خبرنگاری را وسیله ای برای دفاع از کشورشان می دانند چرا که جمهوری اسلامی اشان را در معرض هجمات رسانه ای می بینند.

یوسف جلالی خبرنگار پرس تی وی در تهران گفت: کار من به عنوان خبرنگار در ایران مسئولیتم را سنگین تر می کند چرا که ایران در دوران اخیر به منبع خبرهای جهانی تبدیل شده است. وی افزود: ما سعی می کنیم در سایه هجمه رسانه ای برای تشویش اذهان عمومی ضد ایران حقیقت را بیان کنیم.

از طرفی دیگر علی منتظری مدیر دفتر شبکه فرانس 24 در تهران می گوید: در ابتدا باید بگویم که ما در چارچوب قوانین موجود از آزادی عمل رسانه ای مطلوبی بهره می بریم و می دانید که چیزی به نام آزادی مطلق رسانه ای وجود ندارد. همه حوادث در ایران از طرف جانبی مورد استقبال قرار گرفته و از جانبی دیگر رد می شود، ما هر دو دیدگاه را منتقل می کنیم و در این زمینه با هیچ مشکلی مواجه نیستیم.

در ایران بیش از 350 خبرنگار از 35 کشور اخبار ایران را به 16 زبان مختلف منتقل می کنند همچنین ایران دارای 20 شبکه تلوزیونی داخلی و 16 شبکه به 8 زبان خارجی دارد. شبکه العالم یکی از بارزترین این شبکه هاست چرا که زبان عربی جمهوری اسلامی ایران است و از جنوبی ترین نقطه ایران تا شمالی ترین و از گرمترین منطقه تا سرد ترین آن اخبار، مسائل و حوادث ایران را به خوبی پوشش داده است و منبعی موثق برای بسیاری از کارشناسان و بینندگان قرار گرفته است.


در تقویم شمسی ۱۷ مرداد به خاطر شهادت محمود صارمی شهید عرصه خبر به عنوان روز خبرنگار نام نهاده شده است.

در دنیا چیزهایی هست که برای به دست آمدنشان بسیار رنجیده‌اند این و آن… جان و عمر و مال و آرامش و هر میل شیرینی را که انسان فکرش را بکند، داده‌اند، تا در برابر تلخی‌ای دیگر بایستند و شاید این پارادوکس، عجیب‌ترین معنای آرمان و وظیفه باشد… چه آنکه دانسته از دستش داده چه آنکه نه، یک وجه مشترک دارند این اهالی قلم به دست؛ آنها شوری حدفاصل جوانی تا آرامشی به بلندای سالمندی را سپرده‌اند به دست عشق و اعتقاد قلبی شان، تا طلب کنند آگاهی را… هم برای خود، هم برای دیگران…

این رنج بسیار و این بهای بیکران زندگی، در تمام این سال‌هایی که احتمالاً فقط سده اخیرش نصیب ما و همکاران ما شده، کوشیده تا خاموش کند آتشفشان جهل را… به امیدی هر چند کم… به بهایی
هرچند زیاد...

هفده مرداد و روز خبرنگار مبارک

اینجا نوای پی در پی صفحه کلیدها در فضا می‌رقصد … مغزهای بزرگ فرهیخته ای بی وقفه در پی حقیقت می‌رود پشت مانیتورها و گوشی‌ها پیامبران بدون وحی نشسته‌اند با یک مشت قلب تپنده ناآرام… با چشم‌هایی که هرگز نمی‌خوابد و گوش‌هایی که هرگز بسته نمی‌شود… اینجا یک سری انسان بی ادعا شب‌ها با اضطراب از خواب می‌پرند و ذهنشان تا خود صبح در پی اتفاقات پرسه می‌زند. ممکن است دو یا سه روز پشت سر هم مجبور باشند در محل کارشان بمانند و یا حتی در سیاه زمستان هزار کیلومتر راه به سردسیرترین نقاط کشور با اتوبوس سفر کنند و چندساعتی بعد از مخابره، بدون استراحت همان مسیر را بازگردند… راستی چقدر می‌ترسید از این ویروس کوچک خطرناک؟ مثلاً آنقدر شجاعت دارید که بروید بیمارستان عفونی و ساعت‌ها آنجا کار کنید و کسی هم هیچوقت به شما عنوان فداکار و مدافع سلامت ندهد؟ یا از خانواده‌تان بگذرید و سال نو را کنار بیماران و پزشکان تحویل کنید؟ اینجا دوربینشان، خودرویشان، حتی سر و صورتشان و چه بسیار قلب‌هایشان بی گناه، به زوال می‌رود و بر خلاف تصورات و حقوق جهانی شان نه به دلار دستمزد می‌گیرند و نه امنیت جانی و روانی تضمین شده‌ای دارند.
این نگارنده‌های بی ادعا نه فقط سالی یک بار که تقویم همه را هل می‌دهد به سمتشان، بلکه همیشه با افتخار خبرنگارند… اینجا می‌شود عشق را بویید! چرا که اگر عشق ننامیم و نخوانیمشان شوربختانه یا خوشبختانه، در روزگاری که غول زندگی پا می‌فشارد روی شانه‌هایشان، حق التحریر ناچیزشان بهانه‌ی خوبی برای ماندن نیست…
پس قطعاً مبارک است روزی که به نام آنهاست.

نوشته‌هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی‌توانند بگویند و فریادشان بی صداست.

روز خبرنگار مبارک

خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به "نون والقلم مایسطرون" در طبق اخلاص گذاشته‌اند.
هفدهم مرداد که یادآور ایثارگری و رشادت خبرنگاران شهیدی چون محمود صارمی؛ مرتضی آوینی و خبرنگاران شهید هواپیمای"سی ۱۳۰"، می‌باشد را به همه خبرنگاران ایران عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این عزیزان موفقیت و سربلندی در انجام وظایف خطیرشان را آرزومندم.

نویسنده توانا، فرزند عزیزم. ۱۷ مرداد روز
فرهیختگانی چون شماست. این روز بر شما مبارک...خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.

نوشتن را خدا به شما یاد داد و به قلم قسم
خورد و گفت: «اقرا باسم ربک الذی خلق». درود بر شما پیغمبران و روز بعثتتان
مبارک.

اقتضای جان چو ای دل آگهی است

هرکه آگه‌تر بود جانش قوی است.

روز خبرنگار مبارکبه راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید.

روز خبرنگار بر شما مبارک

قلم زدنت، قدم زدن در سرزمین زیبای آرمان‌ها است و پر گشودن تا قاف. یادمان باشد برای رسیدن به قاف حقیقت آرمان‌ها باید سیمرغ شویم تا پر گشودنمان، رسیدن باشد.

هم قلم روزت مبارکقلم، نه در حصار زمان می‌ماند و نه در حصار مکان؛

چرا که از جنس اندیشه و شعور است.

روز خبرنگار مبارک

۱۷ مرداد، روز خبرنگار، آنان که میوه آگاهی و روشنفکری را بر سفره حال و آینده می‌گذارند،

بر نگارندگان حق و حقیقت و کوشندگان عرصه متعالی رسانه،

تبریک و تهنیت باد

روز خبرنگار

و “قلم” بهانه‌ای شد تا ذهنمان را از قید کلمات بی شمار رها کرده و جسورانه در بیکران دنیای “خبر” خلاصه شویم.

روز خبرنگار مبارک

هر ایرانی یک خبرنگار درون داره

روزت مبارک هموطن

روز خبرنگار

و درود و درود خدا بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند

و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‌گیرند.

درود و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه‌گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقا محبوب رسیدند.

خبرنگار باید بداند و می‌داند که آن کس که آگاه‌تر است مسؤول‌تر است.

مسؤول در قبال ملت و کشور،

مسؤول در قبال باورها و اعتقادات مردم،

مسؤول در قبال منافع ملی،

مسؤول در قبال تجاوز فکری و اندیشه‌ای بیگانه به مرزهای فرهنگی،

مسؤول در قبال اخلاق جامعه؛

مسؤول در قبال کژاندیشی و کژ رفتاری‌های اداره ‏کنندگان کشور

و این مسؤولیت و مسؤولیت‌ها نه تنها محدودیت نمی‌آفریند،

بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می‌سازد و خبرنگار به جایگاهی می‌رسد که جز رضایت حضرت دوست نمی‌بیند.

روزتان مبارک خبرنگاران عزیز

کسی که روز خبرنگارو بهمون تبریک نمی گه.
خودمون باید به هم تبریک بگیم. بچه‌ها روزتون مبارک. قلمتون پر جوهر، صفحاتتون پر خبر، دفتر تلفنتون پر ورق

روز خبرنگار

سلام. روز خبرنگار مبارک. همیشه خوش خبر باشی.

چون ققنوس می‌سوزی و دوباره توتم به دست به زندگی بر می‌گردی تا بدانند نامیرایی! روزت فرخنده و قلمت پاینده خبرنگار عزیز

در کام قلم ز جان من خون می‌ریخت / در صفحه چو اشک چشم مجنون می‌ریخت
آن دل که نثار دوست باید می‌شد / خون می‌شد و قطره قطره بیرون می‌ریخت

روز خبرنگار مبارک

روز خبرنگار

خبرنگاری شغل، حرفه، هنر و عشق است، هنری و عشقی که خبرنگار باید با جان و دل عاشق آن باشد تا بتواند در این زمینه موفق باشد. روزت مبارک

عشق را می‌توان زمانی دید که خبرنگاری به عشق انسان‌ها و نشان دادن درد آنها سخت‌ترین شرایط را تحمل می‌کند و از زندگی خود می‌زند

روز خبرنگار مبارک

روز خبرنگار

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند.

روز خبرنگار مبارک

نویسنده توانا، فرزند عزیزم. ۱۷ مرداد روز فرهیختگانی چون شماست. این روز بر شما مبارک.

روز خبرنگار

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می‌توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

روز خبرنگار مبارک

روز خبرنگار

خبرنگار یعنی حامی انسان‌ها در برابر غیر انسان‌ها

خبرنگار یعنی مردی در برابر نامردی

روزتان مبارک زنان و مردان خبر

روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند. هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است را تبریک عرض می‌کنم.

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.

روز خبرنگار مبارک

روز خبرنگار

۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار» یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به خبرنگاران عزیز تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم. بدون شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور؛ مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود. از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.
0
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید