برخورد با متخلفان اقتصادی در قم رسانه ای شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم
برخورد با متخلفان اقتصادی در قم رسانه ای شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: برخوردهای بازدارنده با متخلفان اقتصادی در استان باید به موقع صورت بگیرد و این برخوردها رسانه ای شود.

خبرگزاری برنا از قم:مهرداد غضنفری در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به وضعیت نهاده‌های دامی در استان قم اظهار کرد: باید سهمیه استان در زمینه نهاده‌های مورد نیاز دامداران قم به میزان کافی تامین شود، به خصوص در این زمینه باید از شرکت‌های واردکننده پیگیری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: ایجاد مشکل در زمینه نهاده‌های دامی بر روی قیمت گوشت و مرغ تاثیر منفی می‌گذارد و در این زمینه نگرانی در استان قم داریم و باید برای عدم ایجاد مشکل در این زمینه برنامه ریزی لازم صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: نرخ تورم استان به دلیل افزایش قیمت کالاها تحت تاثیر قرار گرفته است و باید با افزایش نظارت‌ها تلاش کنیم که قیمت کالاها در قم افزایش نیابد. در سال گذشته استان قم دومین استان مطلوب در زمینه نرخ تورم در کشور بود و نباید این جایگاه خدشه دار شود.

غضنفری با اشاره به اظهار کرد: از قیمت کالاهایی که قیمت مصوب دارند، تخطی نباید شود و در صورت تخلف باید برخورد صورت بگیرد، اگر اعتراضی در این زمینه وجود دارد، باید با ارائه ادله در سطح ملی پیگیری شود.
وی ادامه داد: قرار گرفتن رسته‌های کشاورزی در رسته‌های آسیب دیده از کرونا با تلاش مدیریت استان قم بود، برخی از این رسته‌ها آسیب زیادی را به دلیل شیوع کرونا در استان دیدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: همه دستگاه‌ها مکلف به تمکین از مصوبات کارگروه تنظیم بازار هستند، دبیرخانه این کارگروه باید در صورت عدم اجرای مصوبه ای به دستگاه متخلف اخطار بدهد.

غضنفری تامین کالاهای اساسی برای مردم استان قم را ضروری دانست و تصریح کرد: اگر این کالاها به موقع تامین نشود، بر روی قیمت مصرف کننده تاثیر می‌گذارد، هر گونه کمبود کالاهای اساسی در بازار تاثیر منفی به دنبال خواهد داشت، البته تامین کالاهای اساسی در استان قم با وجود مشکلات اقتصادی تاکنون به خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان قم آماده برخورد با متخلفان اقتصادی است و در این زمینه پیشگام است، برخوردهای بازدارنده با متخلفان اقتصادی در استان باید به موقع صورت بگیرد و این برخوردها رسانه ای شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم خاطرنشان کرد: کارگروه تنظیم بازار استان اختیاری در زمینه افزایش قیمت کالاهای دارای قیمت مصوب در سطح ملی ندارد، تغییر این قیمت‌ها باید در سطح ملی پیگیری شود، اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قم در زمینه تعیین قیمت برای کالاهایی است که قیمت مصوب در سطح ملی ندارند.
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید