ایان هولم‏ Ian Holm
ایان هولم‏ Ian Holm

ایان هولم، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «ارباب حلقه ها: یاران حلقه»، فیلم سینمایی «رتتویی» و فیلم سینمایی «بیگانه» فعالیت داشته است.

بیوگرافی ایان هولم:

ایان هولم بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال 1310 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار ایان هولم می‌توان به بازیگری در فیلم راتاتویی، فیلم ارباب حلقه ها: یاران حلقه و فیلم بیگانه اشاره کرد.

ایان هولم نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1347 در 37 سالگی در فیلم The Fixer به کارگردانی John Frankenheimer بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم راتاتویی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ایان هولم محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون آلن بیتس، Dirk Bogarde، Hugh Griffith و Elizabeth Hartman را تجربه کرد.

ایان هولم در سال 1386 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ایان هولم در این سال، بازیگری در فیلم راتاتویی به کارگردانی Brad Bird و Jan Pinkava محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ایان هولم بازی در فیلم راتاتویی بوده است. ایان هولم سال 1386 در 76 سالگی در فیلم راتاتویی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Brad Bird همکاری داشته است. ایان هولم توانست با بازی در فیلم راتاتویی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Brad Garrett، Lou Romano، Patton Oswalt و برایان دنهی بر تجارب او افزود.

ایان هولم علاوه‌بر فیلم راتاتویی، سال 1380 در 70 سالگی در فیلم ارباب حلقه ها: یاران حلقه نیز بازی کرده است. ایان هولم این‌بار با پیتر جکسون یعنی کارگردان فیلم ارباب حلقه ها: یاران حلقه و هنرمندانی چون الیجاه وود، ایان مک کلن، اورلاندو بلوم و آلن هاوارد همکاری داشت.

در این سال‌ها ایان هولم با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران استنلی توچی با 3 مرتبه، Nigel Davenport با 3 مرتبه، Murray Melvin با 3 مرتبه، جیمز فرین با 2 مرتبه و شان کانری با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با ایان هولم داشته‌اند.

در مجموع در کارنامه 87 ساله و بیوگرافی ایان هولم آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی ایان هولم و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار ایان هولم در منظوم سر بزنید. همه 47 اثر مهم ایان هولم در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار ایان هولم در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر ایان هولم در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی ایان هولم درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی ایان هولم بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم راتاتویی محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی ایان هولم کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم Wisconsin Death Trip محسوب می‌شود.

اگر در مورد بیوگرافی ایان هولم نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران ایان هولم کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی ایان هولم، آثار ایان هولم، جوایز ایان هولم، همکاران ایان هولم، گالری عکس ایان هولم، قد ایان هولم، وزن ایان هولم، رنگ چشم ایان هولم، وضعیت تأهل و همسر ایان هولم، فرزندان ایان هولم، حواشی ایان هولم و کودکی ایان هولم می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید