درگذشت تلخ یک ستاره دیگر فوتبال ایران
درگذشت تلخ یک ستاره دیگر فوتبال ایران
 درگذشت تلخ یک ستاره دیگر فوتبال ایران؛علی انصاریان دار فانی را وداع گفت

علی انصاریان مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران در اثر تشدید درگیری ریه‌اش به خاطر ویروس کرونا، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انصاریان که همزمان با زنده یاد مهرداد میناوند به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده بود، پس از مبارزه سخت با این ویروس نتوانست مقاومت خود را ادامه دهد و متاسفانه در روز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت.

 

این در حالی است که در روزهای گذشته وضعیت جسمانی انصاریان به شکلی امیدوارکننده تغییر کرده بود و حتی علی پروین اسطوره فوتبال ایران گفتگوی کوتاه تلفنی با او داشت اما متاسفانه در ساعات آخر روز دوشنبه شرایطش به شکلی شد که تیم پزشکی وی را به خواب مصنوعی برد.

در همین حین اخبار ضد و نقیض از بیمارستان فرهیختگان مخابره می‌شد که نگرانی های فوتبال‌دوستان را به دنبال داشت تا حدی که مهدی ترابی، افشین پیروانی و... یا انتشار چند استوری از مردم خواستند تا برای انصاریان دعا کنند.

 علی انصاریان که همزمان با زنده یاد مهرداد میناوند به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده بود، پس از مبارزه سخت با این ویروس نتوانست مقاومت خود را ادامه دهد و متاسفانه در روز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت.

 

این در حالی است که در روزهای گذشته وضعیت جسمانی انصاریان به شکلی امیدوارکننده تغییر کرده بود و حتی علی پروین اسطوره فوتبال ایران گفتگوی کوتاه تلفنی با او داشت اما متاسفانه در ساعات آخر روز دوشنبه شرایطش به شکلی شد که تیم پزشکی وی را به خواب مصنوعی برد.

 

در همین حین اخبار ضد و نقیض از بیمارستان فرهیختگان مخابره می‌شد که نگرانی های فوتبال را به دنبال داشت تا حدی که مهدی ترابی، افشین پیروانی و... یا انتشار چند استوری از مردم خواستند تا برای انصاریان دعا کنند.

 

دکتر هاشمیان پزشک معالج او که خبر بیهوشی مصنوعی علی انصاریان را اعلام کرده بود، در یک لایو اینستاگرامی با لحنی ناامیدانه درباره وضعیت او صحبت کرد و داماد خانواده انصاریان هم به همین شکل پاسخ پیگیری خبرنگار ما را داد تا این که این اتفاق تلخ رخ به وقوع پیوست.

 

درگذشت علی انصاریان در حالی اتفاق می‌افتد که فضای جامعه فوتبال تخت تاثیر مرگ نابهنگام مهرداد میناوند بر اثر کرونا قرار داشت و حالا یک پیشکسوت دیگر هم از جمع ستارگان فوتبال ایران جدا می‌شود.

 

علی انصاریان ۴۳ ساله سابقه ۷ فصل بازی برای پرسپولیس و یک سال حضور در استقلال را دارد. او همچنین شش بازی ملی انجام داد و فوتبال خود را در شاهین بوشهر کفش هایش را آویخت.

 

او سابقه گلزنی به بایرن مونیخ و دروازه بان اسطوره ای این تیم اولیور کان را با پیراهن پرسپولیس دارد.

 

انصاریان پس از پایان دوره بازی، یک قطعه موسیقی منتشر و در چیزی حدود ۲۰ فیلم سینمایی و سریال نیز بازی کرد و توانایی اش در این عرصه را نیز به نمایش گذاشت.

 

 
علی کریمی: برادرم را از دست دادم

پس از درگذشت علی انصاریان، علی کریمی پشت نرده های بیمارستان آمد و ضمن تسلی دادن به مردم گفت من فردی را از دست دادم که مانند برادرم بود اما از شما می‌خواهم برای اینکه فرد دیگری به این ویروس مبتلا نشود محل را ترک کنید. در این میان علی کریمی به گلایه های برخی افراد نسبت به نحوه اطلاع رسانی گوش کرد. تجمع کنندگان پشت درهای بیمارستان فرهیختگان با شعار «خداحافظ علی انصاریان» به روح آن مرحوم ادای احترام کردند.

مادر علی انصاریان بعد از شنیدن خبر فوت پسرش بیهوش شد و در اورژانس بیمارستان فرهیختگان بستری شد.


پیام تسلیت وزیر ورزش

 

در متن پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان، آمده:


بسم الله الرحمن الرحیم
الذین اذا اصابتهم مصیبه قالواانالله و انا الیه راجعون

 

خبر درگذشت بازیکن ارزنده و محبوب فوتبال ایران، علی انصاریان موجب تأثر و تألم فراوان شد. ضایعه درگذشت این بازیکن سابق دو باشگاه استقلال ، پرسپولیس و تیم ملی ایران برای بنده بسیار ناگوار و ناباورانه است. ضمن طلب مغفرت برای این ورزشکار مردمی و دوست‌داشتنی، امیدوارم روح بلندش مشمول رحمت واسعه الهی قرار گرفته و برای مادر گرامی ایشان ، خانواده محترم و جامعه ورزش کشور صبر و شکیبایی مسئلت مینمایم.


مسعود سلطانی‌فر

 
بیانیه خانواده انصاریان و درخواست از مردم: به مراسم خاکسپاری نیایید

 

در پی درگذشت علی انصاریان پیشکسوت محبوب و مطرح تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان، خانواده این فوتبالیست فقید بیانیه‌ای صادر کردند.

 

در این بیانیه ضمن تشکر از کلیه اهالی فوتبال، هنر و همه مردم قدرشناس کشورمان بابت دعا در روزهای اخیر برای بهبودی و شفای کامل علی انصاریان، از همه مردم درخواست می‌شود تا فردا در مراسم خاکسپاری این پیشکسوت فوتبال حضور پیدا نکنند.

 

 

 
واکنش ستاره‌های فوتبال به خبر درگذشت علی انصاریان

 

علی دایی، با انتشار عکسی از علی انصاریان، نوشت: «‎به شکلی باورنکردنی عزیزانمان را از دست می دهیم و فقط غمی بر غم هایمان افزوده می شود.»


علی پروین، مربی علی انصاریان در باشگاه پرسپولیس، هم با انتشار پستی اینستاگرامی درگذشت علی انصاریان را تسلیت گفت.

احمدرضا عابدزاده، دوست و همبازی علی انصاریان در تیم پرسپولیس، در پیامی اینستاگرامی، درگذشت او را تسلیت گفت.
سردار آزمون، بازیکن تیم زنیت هم با انتشار عکسی از علی انصاریان درگذشت او را تسلیت گفت.
آکادمی کیا، که زیر نظر مهدی مهدوی کیا، دوست و همبازی انصاریان در تیم پرسپولیس اداره می شود، با انتشار عکسی از علی انصاریان، درگذشت این بازیکن فوتبال را تسلیت گفت.
صفحه اینستاگرام فارسی AFC هم با انتشار عکسی از علی انصاریان، درگذشت این بازیکن فوتبال را تسلیت گفت.
یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس هم درگذشت علی انصاریان را تسلیت گفت.
بهنام ابوالقاسم‌پور، دوست وهمبازی علی انصاریان در پرسپولیس، اعلام کرد که قرار است علی کریمی خب درگذشت انصاریان، را به مادرش بدهد.

 

طبق اعلام ابوالقاسم پور، خانواده انصاریان از مردم درخواست کرده اند به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی، از تجمع مقابل بیمارستان خودداری کنند. بعد از هماهنگی با خانواده علی زمان تشییع اعلام می‌شود.

دکتر هاشمیان پزشک معالج او که خبر بیهوشی مصنوعی علی انصاریان را اعلام کرده بود، در یک لایو اینستاگرامی با لحنی ناامیدانه درباره وضعیت او صحبت کرد و داماد خانواده انصاریان هم به همین شکل پاسخ پیگیری خبرنگار ما را داد تا این که این اتفاق تلخ به وقوع پیوست.
 همه مردم ایران داغدار شدند؛
بازتاب‌های یک مرگ تلخ دیگر؛ اینبار علی انصاریان (ویژه)

مقاومت ستودنی علی انصاریان هم برابر بیماری کرونا توان شکست این ویروس لعنتی را نداشت تا یکی از محبوبترین بازیکنان فوتبال ایران خیلی زود از دست برود.

به گزارش "ورزش سه " ، علی انصاریان پسر پرشروشور فوتبال ایران هم نتوانست برابر کرونا مقاومت کند و او هم برای همیشه از کنار ما رفت. خبری پر از غم و اندوه که جامعه توان شنیدن آن را نداشت ، این روزها پیر و جوان ، مرد و زن ،ورزشی و هنری ، اصلا چرا اینها ، کل مردم ایران از خدا می خواستند علی را از ما نگیرد . ولی حکمتش چیز دیگری بود ،دست تقدیر و سرنوشت  این را نوشته بود تا علی خیلی زود برود کنار رفیقش تا مهرداد احساس تنهایی نکند.


نوشتن خبر خیلی سخت است . کلماتی که سالها در باب ستایش از پسر خوب ایران ردیف می شد اما ، کاش تمام اعجازهای تاریخ فوتبال ایران اتفاق نمی افتاد و خدا علی را مثل مهرداد از ما نمی گرفت.


تحریریه "ورزش سه " با دلی آکنده از غم و اندوه از دست دادن پسر خوب ایران علی انصاریان را به اهالی ورزش ، فوتبال ،هنر و رسانه تسلیت عرض می نماید و برای آن مرحوم غفران واسعه الهی را از خداوند متعال مسئلت می نماید.


خداحافظ شماره 20، خداحافظ پسر خوب و باغیرت مادر. خداحافظ داش علی انصاریان.


در این جا واکنش‌های به مرگ علی را مشاهده خواهید کرد.همه کسانی که دوست او بودند یا او را دوست داشتند:


علی انصاریان درگذشت / علی کریمی: برادرم را از دست دادم / واکنش علی پروین به درگذشت علی انصاریان/ جشنواره فیلم فجر درگذشت انصاریان را تسلیت گفت/ پیام تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت علی انصاریان / مادر علی انصاریان در بیمارستان بستری شد+ عکس و فیلم
انصاریان که همزمان با زنده یاد مهرداد میناوند به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده بود، پس از مبارزه سخت با این ویروس نتوانست مقاومت خود را ادامه دهد و متاسفانه در روز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت.


بازتاب‌های یک مرگ تلخ دیگر؛ اینبار علی انصاریان (ویژه)

Tehran, Feb 3,Former Iran and Persepolis football team defender Ali Ansarian passed away because of COVID-19 Wednesday evening.             

                            
Ansarian died Wednesday evening after a battle with COVID-19.
 He passed away at the age of 43 at the Farhikhtegan Hospital in Tehran, capital of Iran.
 He was admitted to the intensive care unit (ICU) of the Farhikhtegan Hospital in Tehran on January 21, 2021.
 Ansarian started his footballing career in Fajr Sepasi in 1996 and joined Persepolis two years later.
 Ansarian also represented Iran's national football team from 1998 to 2007.
 Last week, Mehrdad Minavand, who represented Iran in the 1998 FIFA World Cup, died of COVID-19 in Tehran.
 Minavand was also a member of the Persepolis football club.
 Some 79 deaths were caused by COVID-19 in Iran over the past 24 hours, spokeswoman for Iran's Ministry of Health and Medical Education Sima Sadat Lari said on Wednesday.
 According to her report, the number of the total death toll reached 58,189.
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید