30 شعار تبلیغاتی برتر در دنیای تبلیغات
شعار تبلیغاتی یکی از پرچالش ترین و درعین حال هیجان انگیزترین مباحث در هنگام شروع یک کسب و کار است. مدیران برندها ساعت ها در این باره فکر می کنند و با دیگران به مشورت می پردازند زیرا شعار تبلیغاتی زیربنای یک کسب و کار و معرفی یک برند است. معمولا شعارهای کسب و کار زیادی از برندها و شرکت های مختلف میان مردم پخش می شود اما یک شعار تبلیغاتی خوب می تواند اقبال مردم به آن کسب و کار را افزایش دهد و در راستای موفقیت برند کمک های زیادی بکند.

شعار تبلیغاتی

در دنیای تبلیغات معمولا موفقیت یک کمپین به شعارش بستگی دارد. براین اساس هرچه شعار تبلیغاتی دلنشین و قوی تری داشته باشیم، شانس مان برای موفقیت بیشتر خواهد شد. به هر حال همین کلمات هستند که مشتریان شما به یاد می سپارند. در حقیقت بسیاری از شعارهای موفق از کلمات کاملا عادی و رایج در مکالمات روزمره تشکیل شده اند. با این حال یک شعار تبلیغاتی مطلوب کاری بیشتر از صرف کنار هم گذاشتن کلمات و ترغیب مردم به صحبت پیرامون برند شما انجام می دهد. این المان تبلیغاتی متن شعار را وارد زندگی مردم می کند.

در این مقاله 30 نمونه از شعارهای تبلیغاتی موفق و محبوب مورد بررسی قرار گرفته است. هدف از این بررسی الگوبرداری شما در جهت طراحی شعار برندتان است.



1. مک دونالد: "من عاشقش هستم"

شعار تبلیغاتی مک دونالد ساده، تاثیرگذار و موفقیت آمیز از کار در آمده است. شعار مشهور مک دونالد را خواننده معروف، جاستین تیمبرلیک نیز به صورت یک آهنگ منتشر کرده است.

بی تردید شعار تبلیغاتی "من عاشقش هستم" یکی از مشهورترین و با دوام ترین شعارهای برند مک دونالد به حساب می آید. این عبارت ساده به نحوی فوق العاده با ارزش های شرکت هماهنگی دارد. همچنین به راحتی در ذهن مخاطب جای می گیرد. چنین شعار تاثیرگذاری به همراه شیوه های تبلیغ بصری منحصر به فرد مک دونالد به راحتی هر مخاطبی را به خود جلب کرده و رضایت اش را به دست می آورد.

2. KFC: "لیس زدن انگشت ها کار خوبی است"

درست به مانند رقیب اصلی KFC یعنی مک دونالد، این شعار تبلیغاتی هم پیوند نزدیکی با ارزش های برندش دارد. همچنین از نظر میزان دوام نیز شعار KFC همپای مک دونالد به حساب می آید. شعار "لیس زدن انگشت کار خوبی است" پیام واضحی را برای مخاطب دارد: مرغ های سوخاری طعم عالی دارند. در حقیقت طعم فوق العاده مرغ های KFC مزه کردن انگشت ها را به کاری خوب بدل می سازد. بی تردید این امر انتظار همه ما از یک برند در حوزه فست فود است.

3. Subway: "تازه بخورید"

برند Subway در زمینه انتخاب شعار تبلیغاتی اش بسیار هوشمندانه عمل کرده است. براساس تحقیقات پزشکی غذای فست فود برای سلامت ما چندان خوب نیست. برهمین اساس برند Subway تلاش خود را معطوف به اتخاذ جایگاهی سالم تر قرار داده است. چنین استراتژی شعار مشهور "تازه بخورید" را خق کرد. به این ترتیب شرکت به مشتریان تازگی و سلامت محصولات اولیه ساندویچ های اش را اعلام کرد. البته این اقدام بیشتر به مثابه تعهد و تضمینی به مشتریان برداشت می شود. چنین شعاری در ترکیب با رنگ زرد و سبز لوگو شرکت یکی از موفق ترین تبلیغات تمام دوران ها را حلق کرده است.

4. کیت کت: "استراحت کن، کیت کت بزن"

شعار تبلیغاتی مشهور برند کیت کت تصویری اضح از یک رویای فوق العاده را بازنمایی می کند: کودکانی که برای وعده غذایی شان جعبه ای پر از کیت کت دارند. بی تردید رویای کودکی همه ما داشتن کیت کت به عنوان یک وعده غذایی بود. برهمین اساس شرکت نیز از چنین آرزویی به بهترین شیوه در تبلیغات اش استفاده نموده است. این شعار در دو نوع فیزیکی و تلویزیونی به دست مخاطب رسید. در حقیقت شعار "استراحت کن، کیت کت بزن" بر روی سهولت و سادگی صرف وعده ای غذایی با کیت کت تمرکز داشت. به این ترتیب در کمترین زمان شما خوراکی خوشمزه و مقوی را میل خواهید کرد. مزیت اصلی شعار کیت کت سهولت به خاطر سپردن آن است، درست به مانند لوگو قرمز و سفید شرکت.

5. هاینز: "لوبیا یعنی هاینز"

شعار برند هاینز تحت عنوان "لوبیا یعنی هاینز" در بیشتر نظرخواهی ها به عنوان برترین شعار تبلیغاتی انتخاب شده است. علت چنین امری نیز کاملا روشن و ساده به نظر می رسد. در این شعار نه تنها نام برند برده می شود و عبارت به صورت کوتاه و آهنگین ادا می گردد، بلکه همچنین نام برند و محصول شرکت را در هم می آمیزد. در حقیقت شعار هاینز پیام واضحی را به صورت دلنشین به مخاطب عرضه می کند: اگر قصد خرید لوبیا پخته شده را دارید، محصول هاینز بهترین گزینه شما خواهد بود.

6. اسکیتلز: "رنگین کمان را مزه کن"

برند اسکیتلز شعار مشهور "رنگین کمانرا مزه کن" را از سال 1994 مورد استفاده قرار می دهد. دلیل محبوبیت این شعار نزد شرکت و از همه مهم تر مشتریان بازنمایی ساده محصول در آن است. براین اساس شکلات ها و اسمارتیزهای اسکیتلز به طور معمول به رنگ های رنگین کمان تولید می شوند. هنر اصلی این شعار برجسته سازی این امر است. به این ترتیب از زما معرفی شعار رنگین کمان نقش مهمی در کمپین تبلیغاتی و استراتژی برندسازی اسکیتلز بازی می کند.

7. رایس کریسپیز: "ضربه، صدا، ترکیدن"

شعار "ضربه، صدا، ترکیدن" از دهه 30 میلادی تا به حال همراه برند رایس کریسپیز بوده است. این برند در زمینه تولید خوراک صبحانه برگرفته از غلات فعالیت دارد. شاید جای تعجب داشته باشد که یک شعار تبلیغاتی بیش از 80 سال همراه یک برند باقی بماند. اما در مورد رایس کریسپیز شعار آنها به دلیل بازنمایی فرایند صوتی خوردن محصول صبحانه شان محبوبیت فراوانی در میان نسل های مختلف به دست آورده است. اجازه دهید به صورت واضح تر صحبت کنم. به هنگام افزودن شیر به خوراک صبحانه رایس کریسپیز دقیقا مراحل مذکور در شعار تبلیغاتی اتفاق می افتد. ابتدا صدای ضربه، سپس صداهای نامفهوم و در نهایت تق تق ترکیدن دانه های خوراک به گوش می رسد. به همین خاطر این شعار برای شرکت موفقیت بسیار زیادی به همراه داشته است.

8. گلوله های صبحانه کلوگز: "آنها عاااالی هستند"

ببر مشهور تونی از همان شروع به تولید گلوله های صبحانه برند کلوگز به عنوان نماد تبلیغاتی آنها مورد استفاده قرار گرفته است. دلیل اصلی شهرت این ببر دوست داشتنی ادای جمله "آنها عاااالی هستند" به هنگام توصیف خوراک صبحانه شرکت کلوگز است. بی تردید وقتی مخاطب هدف شما کودکان هستند، باید ادبیات مناسب با آنها را مدنظر قرار دهید. به علاوه در معرفی محصول مان به کودکان باید برخلاف عرف رایج عمل نماییم. به این ترتیب استفاده از طیف رنگ های شاد و انیمیشن های جذاب ضروری به نظر می رسد. شعار تبلیغاتی برند کلوگز نیز دقیقا به خاطر رعایت این المان ها بیش از 50 سال کنار آنها مانده است.


9. دکتر پِپِر: "بدترین اتفاقی که ممکن است رخ دهد، چیست؟"

کمپین "بدترین اتفاقی که ممکن است رخ دهد، چیست؟" در سال 2009 از سوی برند دکتر پِپِر، فعال در زمینه تولید نوشیدنی، معرفی شد. از آن زمان تا به حال این شعار موفقیت بسیار زیادی را برای آنها به ارمغان آورده است. بی تردید عبارت آهنگین تبلیغ این شرکت در کنار شوخی هایی که پیرامون آن درست شده نقش بسیار زیادی در این موفقیت بازی می کند. دلیل موفقیت این کمپین و شعار تبلیغاتی اش در دو نکته خلاصه می شود. نخست اینکه دکتر پِپِر به خوبی مشتریان خود را می شناسد. دوم اینکه آنها به خوبی ماهیت برندشان را مورد بررسی قرار داده اند. هر برندی که این دو المان را رعایت کند، در طراحی شعار تبلیغاتی اش موفق عمل خواهد کرد.

10. ردبول: "این محصول به تو بال می دهد"

برند ردبول برای سال های متمادی از عبارت "این محصول به تو بال می دهد" به عنوان شعار تبلیغاتی اش استفاده کرده است. دلیل اصلی

کامل

تاثیرگذاری و ثمربخشی این شعار در کنار ماندگاری طولانی اش هوشمندی آن است. براین اساس تمثیل بال حکایت از افزایش انرژی مصرف کنندگان نوشیدنی دارد. بی شک این حکایت تمثیلی تاثیرگذاری بسیاربیشتری بر روی مخاطب خواهد داشت. شعار تبلیغاتی ردبول یکی از بهترین نمونه ها برای الهام گیری در زمینه طراحی شعارهای زیبا و در عین حال تمثیلی است.

11. تیپو: «با تیپو فقط OO خواهید داشت»

برند تولید چای تیپو در طول سال های گذشته شعارهای تبلیغاتی مختلفی را طراحی و به کار برده است. با این حال شعار فعلی شرکت به دلیل سادگی و قابلیت به یادسپاری بالایش در چند سال اخیر گزینه اصلی تیپو محسوب می شود. عبارت OO در این شعار تبلیغاتی به معنای واکنش افراد به نوشیدن چای شرکت است. براین اساس همه مصرف کنندگان از شدت رضایت متعجب خواهند شد، این معجزه چای تیپو است.

12. کارلزبرگ: «به احتمال زیاد بهترن نوشیدنی جهان»

کارلزبرگ یکی دیگر از برندهایی است که به خوبی مشتریان خود را می شناسد. براین اساس طراحی شعار تبلیغاتی «به احتمال زیاد بهترین نوشیدنی جهان» در عمل تاثیرگذاری زیادی بر روی مخاطب به همراه داشت. این کمپین در کنار عبارت جسورانه ای که دارد، همراه با ایده های جانبی فراوانی هم هست. به این ترتیب کارلزبرگ درس بزرگی به دیگر برندها در زمینه استفاده از ایده های جانبی داده است. به این نکته مهم توجه کنید که عبارت «به احتمال زیاد» از اطمینان 100درصدی حکایت ندارد. یعنی شرکت آنقدر هم با اطمینان به مخاطب دستور نمی دهد. این امر حق انتخاب را برای مشتری باقی می گذارد. به عبارت دیگر، پسند نوشیدنی های کارلزبرگ بستگی به سلیقه مشتری دارد.

13. تسکو: «همه کمک های کوچک»

سوپرمارکت زنجیره ای تسکو شهرت زیادی به دلیل سطح پایین قیمت محصولاتش دارد. به علاوه آنها محصولات متنوعی را نیز در اختیار خریدار قرار می دهند. براین اساس شعار «همه کمک های کوچک» به خوبی این تنوع در محصولات را تداعی می کند. به منظور فهم بهتر این شعار باید اشاره ای به سیستم راهنمایی سوپرمارکت تسکو در زمینه خرید بهینه مشتریان نیز داشته باشیم. براین اساس تیم پشتیبانی هر نوع کمکی را به مشتریان برای خرید بهتر انجام می دهد. با انتشار این شعار تبلیغاتی در نسخه های تلویزیونی و فیزیکی اکنون بسیاری از مردم آن را به یاد سپرده اند. همین عبارت سه کلمه ای برای مدت های طولانی موفقیت شرکت در زمینه بردسازی و تبلیغات را تضمین خواهد کرد.


14. جان لویس: «هیچ گاه آگاهانه ارزان فروشی نمی شود»

فروشگاه بزرگ جان لویس بیشتر به خاطر کیفیت بالا و استاندارد بسیار عالی محصولاتش شناخته می شود. درست به همین دلیل شعار تبلیغاتی «هیچ گاه آگاهانه ارزان فروشی نمی شود» برای این برند بسیار خوب عمل کرده است. براین اساس شعار مذکور به مشتریان اطمینان می دهد که در این فروشگاه فقط محصولات و خدمات درجه یک به دست شان خواهد رسید. نمونه برند جان لویس یکی از بهترین شیوه ها در زمینه تبدیل از اصلی شرکت به شعار تبلیغاتی است. مزیت این شیوه باورپذیری بیشتر آن در مقایسه با سایر روش های مشابه خواهد بود.

15. میبلین: «شاید او با آن به دنیا آمده، شاید هم میبلین استفاده کرده»

برند میبلین در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. به طور معمول برندهای فعال در صنعت زیبایی شعارهای تبلیغاتی بسیار جذابی دارند. در این مورد میبلین نیز دقیقا طبق این عادت عمل کرده است. کمپین «شاید او با آن به دنیا آمده...» به طور کامل در راستای توسعه و ترویج زیبایی طبیعی است. چنین کمپینی به خانم ها اعلام می کند که آنها زیبا هستند. در این میان عملکرد لوازم آرایشی فقط کمک به افزار این زیبایی خواهد بود. این شعار تبلیغاتی هوشمندانه در کنار آگهی های جذاب برای مدت ها چشم خانم ها را به خود خیره کرده بود. به واقع اکنون هم بسیاری از خانم ها محتوای این کمپین و شعار آن را به یاد دارند.

16. لورئال: «چون ارزشش را داری»

لورئال یکی دیگر از برندهای آرایشی و بهداشتی است که در پی القای حس خوب به خانم ها می باشد. در حقیقت کمپین «چون ارزشش را داری» اکنون سال هاست که از سوی شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. این کمپین به مخاطب اعلام می کند که آنها ارزش مراقبت و توجه به خود را دارند. شما ارزش اینکه زیبا وجذاب تر به نظر برسید را دارید. اخیرا یک آپدیت جدید از این شعار تبلیغاتی تحت عنوان «چون ما ارزشش را داریم» روانه بازار شده است. هدف اصلی از این به روز رسانی شعار القای احساس سلبریتی بودن به افراد مشتریان لورئال عنوان شده است.

17. مکس فکتور: «آرایشی از سوی طراح آرایش»

در میان برندهای فعال در زمینه تولید لوازم آرایشی مکس فکتور یکی از لوکس ترین ها به حساب می آید. شاید اظهارنظر من اندکی اغراق آمیز باشد. با این حال حداقل از شعار تبلیغاتی آنها این گونه استنباط می شود. در حقیقت با بیان اینکه طراح های آرایشی از برند مکس فکتور استفاده می کنند، نگاه مخاطب به آنها عوض خواهد شد. به این ترتیب آنها رقم زننده تفاوت ها قلمداد می شوند. این تبلیغ خلاقانه علاوه بر تلویزیون و نسخه های فیزیکی در دنیای اینترنت نیز سر و صدای زیادی به پا کرده است. به همین دلیل هنوز هم مکس فکتور از آن استفاده می کند.

18. دِ بیرز:«الماسی برای همیشه»

بی شک برندی که شعار تبلیغاتی اش را از سال 1947 حفظ کرده اعتقاد بسیار راسخی به آن دارد. کارشناس های حوزه کسب و کار هم همیشه واکنش مناسبی نسبت به شعار مشهور این برند داشته اند. این سه کلمه جادویی «در انگلیسی چهار کلمه» در عین سادگی کیفیت بالای محصولات دِ بیرز را منعکس می کنند. در معنایی خاص این شعار تبلیغاتی معنای اصلی عشق را بیان می کند. به این ترتیب شما با تقدیم الماسی به فرد مورد علاقه تان عشق خود را به او ابراز خواهید کرد. همچنین این الماس نماد یگانگی عشق تان محسوب می شود.به این ترتیب «الماسی برای همیشه» عشق تان را جاودانه خواهد ساخت.

19. نایک: «فقط انجامش بده»

بی شک شعار تبلیغاتی مشهور نایک تحت عنوان «فقط انجامش بده» یکی از بهترین شعارهای تبلیغاتی در سراسر دنیا به حساب می آید. این شعار موفق نخستین بار در سال 1988 رونمایی شد. از آن زمان به دلیل موفقیت و واکنش مطلوب مشتریان در همه تبلیغات نایک این شعار حضور پر رنگ دارد. در یک معنا این شعار تفاوت میان قهرمانان ورزشی و افراد عادی را از بین می برد. تاکید بر روی صرف انجام امور نیز دقیقا به همین معناست. به علاوه چنین شعاری باعث تحریک و تشویق مخاطب به انجام فعالیت های ورزشی خواهد شد. در هر صورت هدف اصلی این شعار از خانه بیرون کشیدن افراد برای ورزش است.

20. HSBC: «بانک محلی جهان»

بانک HSBC در سال 1999 به منظور نمایش عمق گستردگی کسب وکارش اقدام به استفاده از لوگویی واحد در تمام شعبه های جهانی اش کرد. البته این اقدام درست هماهنگ و همزمان با شعار تبلیغاتی جدید آنها بود: «بانک محلی جهانی» در حقیقت این شعار در عین تاکید بر روی جهانی بودن بانک HSBC بر روی خصلت محلی آن نیز پافشاری می کند. دلیل این امر هم روشن است. در واقع بانک های محلی اطمینان و حس تعلق بیشتری را در مخاطب برمی انگیزند. به طبع چنین روحیه ای در بانک های بین المللی و بزرگ یافت نمی شود.

21. Ronseal: «دقیقا مطابق آنچه روی قوطی نوشته شده عمل می کند»

برند Ronseal در زمینه تولید رنگ و روغن حفظ چوب فعالیت دارد. به طور معمول ساخت وسایل وآثار هنری به شیوه دست ساز استرس و نگرانی فراوانی را به فرد منتقل می کند. دلیل این امر احساس آشفتگی ناشی از تفاوت ماحصل کارمان با ایده اصلی مان است. برند Ronseal نیز دقیقا بر روی همین نگرانی مشتریان اش دست گذاشته است. به این ترتیب شعار تبلیغاتی «دقیقا مطابق آنچه روی قوطی نوشته شده عمل می کند» اشاره به کیفیت محصولات این برند دارد. انتخاب هوشمندانه شعار تبلیغای به این برند در بازار فروش کمک فراوانی کرده است. در حقیقت رقبای Ronseal به منظور بازپس گیری سهم شان از بازار کار بسیار دشواری را پیش رو دارند. همچنین فرایند برندسازی شرکت نیز با به کارگیری شعار تبلیغاتی هوشمندانه کمترین هزینه را بر روی دست آنها می گذارد.


22. Energizer: «ادامه می دهد و ادامه می دهد و ادامه می دهد»

برند Energizer در طول چند سال اخیر خود را به عنوان رهبر بازار باتری های بادوام معرفی کرده است. این حرکت جسورانه از معرفی شعار تبلیغاتی آنها تحت عنوان «آن ادامه می دهد و ادامه می دهد و ادامه می دهد» شروع شد. به این ترتیب چنین شعاری در کنار لوگو خرگوش شرکت احساس های مخاطب را در هم می آمیزد. نتیجه امر ترکیب احساس دوندگی خستگی ناپذیر و مقاومت بالای محصول در برابر اتمام شارژ است. بی تردید به عنوان یک مخاطب همه آنچه از یک باتری می خواهیم، عمر طولانی است. Energizer با شعار تبلیغاتی اش به خوبی این نیاز را پاسخ داده است.

23. مستر کارت: «برای هر چیز دیگری، مستر کارت اینجاست»

شعار تبلیغاتی هوشمندانه مستر کارت پیام واضحی را به مخاطب منتقل می کند، کارت ما برای هر کاری قابل استفاده است. این شعار بی تردید بسیار ساده، قدرتمند و تاثیرگذار است. به علاوه شعار «برای هرچیزی دیگری، مستر کارت اینجاست» طیف وسیعی از مخاطب های هدف را نشانه می گیرد. چنین حرکتی از سوی مستر کارت بسیار هوشمندانه به نظر می رسد. در حقیقت آنها به جای هدف گذاری بر روی یک مخاطب، طیف وسیعی از گروه ها را مدنظر قرار داده اند.

24. آئودی: «پیشرفت از طریق تکنولوژی»

شعار تبلیغاتی بدنام آئودی تحت عنوان «پیشرفت از طریق تکنولوژی» در وهله نخست با مشکلات ساختاری در زبان های مختلف مواجه است. در واقع آئودی شعار خود را به صورت آلمانی طراحی کرده است. به این ترتیب ترجمه آن به زبان های دیگر به سختی عبارت مذکور در جمله قبل را تداعی می نماید. دلیل عمده بدنامی این شعار همین دشواری ترجمه اش به حساب می آید. با این حال صرف نظر از چینن نکته ای، واکنش کارشناس ها و مخاطبان به این شعار تبلیغاتی مثبت ارزیابی می شود. دلیل این واکنش مثبت نیز کاملا واضح است: آئودی به خوبی فرآیند ساخت محصولاتی بهتر را بیان می کند. همچنین به دلیل ارائه شعارزا سوی آئودی به عنوان برندی مشهور مخاطب احساس اطمینان از کیفیت خودروی خریداری شده را خواهد داشت. نکته جالب اینکه شعار مذکور دقیقا با سیر تحول برندآئودی هماهنگ است. به این ترتیب آئودی برای دهه های متمادی برندی دارای برترین تکنولوژی به حساب می آید.

25.جگوار: «ظرافت، فضا، سرعت»

شعار تبلیغاتی جگوار یکی دیگر از آن نمونه های کوتاه و موفق در دنیای کسب وکار به حساب می آید. آیا شما قادر به مشاهده عمق دقت در طراحی این شعار هستید؟ در حقیقت شعار جگوار دقیقا هرآنچه مخاطب طلب می کند، در اختیارش قرار می دهد. سه کلمه موجود در شعار جگوار به نوعی اشاره مستقیم به ویژگی های خودروهای این برند دارند. توجه داشته باشید که در طراحی شعارهای این گونه نحوه انتخاب کلمات بسیار مهم است. به این ترتیب جگوار با انتخاب کلماتی مناسب مشتریان را به خرید محصولات اش ترغیب می کند.

26. زوریخ: «برای اینکه تغییرات رخ می دهند»

شرکت بیمه زوریخ در طراحی شعار تبلیغاتی اش به خوبی دلیل استفاده از بیمه را به مخاطب اش گوشزد می کند. در حقیقت شرکت به مخاطب اطمینان می دهد مادام که بیمه زوریخ را دارد به هنگام نیاز در کنارش خواهد بود. بی شک خواسته هر فردی که اقدام به بیمه خود یا اشیای ارزشمندش می کند، همین نکته کلیدی و مهم است. مزیت اصلی شعار برند زوریخ نیز اشاره به هیمن نکته کلیدی در عین سادگی و صراحت شعارش به حساب می آید. به واقع این شعار تبلیغاتی ساده، قدرتمند و کاملا در ارتباط با خدمات برند موردنظر است.

27. پاناسونیک: «ایده هایی برای زندگی»

شعار تبلیغاتی برند پاناسونیک به عنوان تولیدکننده لوازم برقی بازنمای دقیق هرآنچه برندشان حول آن شکل گرفته است. براین اساس کمپین «ایده هایی برای زندگی» یک پیام واضح را به مخاطب منتقل می کند: در هر زمینه ای که نیاز به چیزی دارید، محصولات پاناسونیک بهترین گزینه ها هستند. شاید در نگاه نخست این شعار بسیار قدرتمند و خودپرستانه به نظر برسد. با این حال برندی به بزرگی پاناسونیک گاهی نیاز به خودستایی نیز دارد. در هر صورت این کمپین برای پاناسونیک و محصولات اش نتایج مفیدی به همراه داشته است.

مطلب مرتبط:نگاهی به کمپین های تبلیغاتی برتر دنیا

28. گوگل: «شیطان نباشید»

گوگل، غول دنیای جستجوگرهای اینترنتی، شعارهای مشهور فراوانی دارد. با این حال نمونه مدنظر ما کمتر از بقیه شناخته شده است. براین اساس کمپین «شیطان نباشید» اهداف چندگانه ای را دنبال می کرد. در ابتدا این شعار تبلیغاتی با هدف تشویق کاربران به مشارکت در فرآیند بهینه سازی جست و جو رونمایی شد. در این فرایند مشارکت کاربران به صورت در اختیار قرار دادن سوابق جست وجوی شان به همراه موقعیت مکانی به منظور نمایش نتایج هرچه بهتر به آنها تعریف می شد. همچنین گوگل با این کمپین قصد ترویج استفاده بی خطر از اینترنت را نیز داشت. مقابله با توزیع بدافزارها و شیطنت های اینترنتی هدف دوم گوگل از این کمپین را شکل می داد.

29. اپل: «متفاوت فکر کن»

برند اپل عمده شهرتش را به دلیل فعالیت در زمینه گستراندن مرزهای تکنولوژی به دست آورده است. براین اساس آنها همیشه ایده های جذاب و تازه ای وارد دنیای تکنولوژی کرده اند. درست به همین دلیل شعار تبلیغاتی «متفاوت فکر کن» برای این برند موفقیت فراوانی را به همراه آورده است. پیام اصلی این شعار به شرح زیر است. با خرید محصولات اپل شما فقط کالایی را خریداری نمی کنید، بلکه نوعی سبک زندگی را انتخاب خواهید کرد. به علاوه شما در حال خرید محصولی هستید که مرزهای تکنولوژی را جا به جای کرده است.

30. Superdream: «خواب های معمولی، رویاهای فوق العاده»

در نهایت به آخرین شعار تبلیغاتی این مقاله رسیده ایم. این شعار تبلیغاتی متعلق به برند ماست. برند Superdream در زمینه بازاریابی فعالیت دارد. دفترهای مرکزی خود را در انگلستان و استرالیا دایر کرده است. به طور خلاصه، این شعار تبلیغاتی بیانگر رویکرد ما نسبت به فعالیت بازاریابی و تبلیغاتی است: کار و تلاش سخت تر، خلاقیت هوشمندانه و بیشتر. این روش مناسب برای پیروزی در هر رقابتی است. بی تردید هرکسی امکان استفاده از این روش را دارد.

    مترجم
    علی آل علی
    منبع: superdream
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید