معرفی بهترین سایتهای کسب بیت کوین رایگان

زمانی که صحبت از سایتهای کسب بیت کوین رایگان می شود ، در واقع اشاره به سایتهای پرداخت قطره ای بیت کوین به صورت ساتوشی دارد که در اصل سایتهای تبلیغاتی هستند و هر چقدر جذب کاربر بیشتری داشته باشند ، تبلیغات بیشتری نیز دریافت می کنند و به تبع اون مقادیری از ساتوشی که کوچکترین واحد از بیت کوین می باشد را به عنوان هدیه به کاربران پرداخت می نمایند.

در این سایتها معمولا دکمه ای بنام roll تعبیه شده است که در فواصل زمانی یک ساعته یا کمتر و بیشتر با کلیک روی اون بسته به شانس مقداری ساتوشی به کاربر تعلق می گیرد که متناسب با سایتی که در اون فعالیت می کنید مقدار بدست آمده وقتی به حداقل تعیین شده رسید به کیف پول مجازی پشتیبانی شده واریز می شود.
 معرفی بهترین سایتهای کسب بیت کوین رایگان

در ادامه به معرفی معتبرترین و بهترین سایتهای کسب بیت کوین رایگان می پردازم که هر یک به لحاظ کارکردی تقریبا مشابه هم هستند .تنها تفاوت در نوع ارز دیجیتالی پشتیبانی شده و همچنین کیف پول مجازی که استفاده می کنند است که به این موارد اشاره خواهد شد.

1- قدیمی ترین و معتبرترین و پرطرفدارترین سایت از جمله سایتهای کسب بیت کوین رایگان ، بدون شک سایت فری بیتکو است .
بعد از عضویت در این سایت و ورود به محیط کاربری اون مطابق تصویر ذیل با تیک زدن گزینه انسان شناسی و تایید اون در قسمت پائین دست اون باید روی roll کلیک کنید تا بسته به شانستون مقداری ساتوشی رایگان بدست بیاورید
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ارقام مشخص شده ، رقم های شانس شما هستند که قابل دریافت می باشند و در هر رول امکان بدست آوردن هر کدام از انها وجود دارد که رابطه مستقیمی با قیمت بیت کوین خواهد داشت. هر زمان که قیمت بیت کوین پائین باشد شانس دریافت ارقام بالا را خواهید داشت و بالعکس.

دقت داشته باشید درآمد شما در این سایت به حساب بلاک چین شما واریز خواهد شد و بخاطر همین باید شماره بیت کوین خودتون که در بلاک چین باز کرده اید را با مراجعه به بخش پروفایل و در قسمت WITHDRAWAL ADDRESS وارد نمائید .

برای دریافت درآمدتون به صورت خودکار لازم است روی گزینه WITHDRAWAL کلیک کنید و تیک گزینه auto رو بزنید تا درآمدتون هر یکشنبه به حساب بلاک چینی که معرفی کرده اید واریز گردد
معرفی سایت کسب بیت کوین رایگان bonusbitcoin

2- دومین سایت از رده سایتهای کسب بیت کوین رایگان bonusbitcoin است که نزدیک به دو سال از فعالیت اون می گذره و به لحاظ کارکردی مشابه سایت فری بیتکو است که در آیتم بالا به معرفی اون پرداختم .

در این سایت می تونید هر 15 دقیقه روی claim کلیک کنید و بسته به شانستون ساتوشی دریافت کنید.دقت داشته باشید این سایت با coinpot کار میکنه و باید اکانت در این کیف پول افتتاح کنید که درآمدتون در سایت bonusbitcoin به صورت آنی به coinpot ارسال خواهد شد که خب می تونید از اونجا به بلاک چین خودتون منتقل کنید. فراموش نکنید ایمیل شما در زمان ثبت نام در این سایت و coinpot یکی باشه که امکان انتقال درامد وجود داشته باشه.

پس از اینکه ثبت نام انجام دادید و ایمیلی که برایتان فرستاده شده است را تائید کردید ، وارد سایت شوید و در بین گزینه های صفحه روی fauset کلیک کنید و سپس کمی پائین تر بروید و تیک کپچا را زده و روی claim کلیک کنید که خواهید دید مقداری ساتوشی بهتون خواهد داد و روزانه هم 5% جایزه تعلق میگیره به کسی که هر روز فعال باشد
معرفی سایت کسب بیت کوین رایگان moonbit

3- سومین سایتی که برای کسب بیت کوین رایگان معرفی میکنم ، سایت قدیمی و معتبر moonbit  هستش که در زمینه استخراج بیت کوین فعالیت میکنه .کافیه وارد سایت بشید و روی گزینه claim کلیک کنید و اجازه بدید با هر دقیقه ای که می گذره به شما ساتوشی دهد.دقت داشته باشید که اگر رایانه شما خاموش شود این روند متوقف می شود و مجددا باید وارد شوید.

لازم هستش مقادیری که استخراج شده را با کلیک روی claim و تکمیل کد انسان شناسی به حساب coinpot خودتون منتقل کنید که بصورت آنی منتقل خواهد شد.پس در زمان ثبت نام در این سایت بخاطر داشته باشید ایمیلی که در coinpot وارد کرده اید را اینجا هم وارد کنید تا همسان سازی بین کیف پول coinpot و این سایت برقرار باشد.
نکته : جایزه وفاداری در این سایت به این صورت است که اگر هر کسی فعال تر باشد و هر روز فعالیت کند ، روزانه یک درصد بیشتر میتونه ساتوشی دریافت کنه که بعد از 100 روز درآمدش دو برابر خواهد شد.
سایت moonliteco برای استخراج قطره ای بیت کوین

moonliteco سایت دوم moonbit  است که فعالیتش در مورد استخراج رایگان لایت کوین است .مدت سه سال از عمر فعالیتی این سایت می گذرد. عملکرد این سایت نیز دقیقا مشابه با سایت بالایی است . تنها تفاوت بین اینها در ارز دیجیتالی است که استخراج می کنند . برای این سایت نیز لازم است اکانت coinpot داشته باشید .

لازم به ذکر است که حتما قبل از خاموش کردن رایانه موجودی استخراج شده را به مانند سایت بالا از طریق گزینه claim به کیف پول مجازی خودتون منتقل کنید تا مقادیر استخراج شده از بین نرود
استخراج بیت کوین با سایت bitfun

نحوه کار در سایت bitfun  مشابه freebitco است و مطابق شکل ذیل هر پانزده دقیقه میتونید با کلیک روی claim مقادیری ساتوشی رایگان دریافت کنید . برای فعالیت در این سایت نیازمند افتتاح اکانت coinpot هستید و ایمیل های وارد شده باید یکی باشند .
بعد از وارد کردن ایمیل و انتخاب رمز عبور ایمیلی حاوی کد تایید برای شما ارسال خواهد شد.دقت کنید ایمیلی که وارد می کنید همون ایمیلی باشد که زمان ثبت نام در coinpot وارد کردید.ایمیلی دریافت خواهید کرد که باید برای فعال سازی اکانتتون روی لینک موجود در ایمیل کلیک کنید و بعد از اون می تونید در این سایت فعالیت داشته باشید.

0
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید