برنامه شبکه اجتماعی تیندر
برنامه شبکه اجتماعی تیندر Tinder 
برنامه شبکه اجتماعی تیندر Tinder
تیندر (انگلیسی: Tinder) یک اپ تلفن همراه برای شبکه اجتماعی برخط است.  کاربران آن با استفاده از فناوری جی‌پی‌اس، شعاع مشخصی را تعیین کرده و این امکان را خواهند داشت که با هر شخص درون آن شعاع جورسازی شوند.

طبق آمار ارائه شده در اکتبر ۲۰۱۴، تیندر از مرز بیش از ۱٫۲ میلیارد پروفایل گذشته و روزانه ۱۵ میلیون جورسازی در آن رخ می‌دهد 

تاریخچه
روایت رسمی تأسیس تیندر چندان روشن نیست، اما به نظر می‌رسد این اپ در اوت ۲۰۱۲ توسط شان راد، ویتنی ولف، کریستوفر گولچینسک، جو مونز و جاستین متین تأسیس شد گرچه این شرکت تنها شان راد، جاستین متین و جاناتان بدین را به عنوان بنیانگذاران اصلی شرکت به رسمیت می‌شناسد.اپ در آغاز به‌طور پایلوت بین دانشجویان در پردیس‌ها فعالیت کرد به خصوص در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی.

تیندر جایزهٔ کرانچی را به عنوان بهترین استارتاپ سال ۲۰۱۳ از سوی تک کرانچ دریافت کرد
بیش از 100 میلیون دانلود از پلی استور

این روزها شبکه های اجتماعی همه گیر شده اند و کمتر افرادی را می توان یافت که حداقل دارای 1 اکانت در یکی از شبکه های اجتماعی نداشته باشد. یکی از اساسی ترین امکانات که در شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار میگیرد، برقراری ارتباط با افراد جدید در سراسر جهان است. شاید شما هم به دنبال یافتن دوستان جدید در شکبه های اجتماعی هستید. اگر چنین است شدیدا پیشنهاد می کنیم که از شبکه “تیندر” استفاده کنید.
Tinder این برنامه راهی برای ملاقات افراد جدید است. این برنامه نشان می دهد که در اطراف شما چه کسی از شما خوشش می آید و اگر شما هم به آنها علاقمند باشید شما را به هم ارتباط می دهد. این برنامه افرادی را که در نزدیکی شما هستند که بهتر است آنها را بشناسید به شما نشان می دهد و اجازه می دهد که شما بصورت ناشناس بمانید . اگر کسی که شما علاقه داشتید به علاقه شما پاسخ داد، از طریق این برنامه شما را به هم معرفی می کند و می توانید داخل این برنامه با هم چت کنید. لطفا توجه کنید!! این برنامه برای لاگین شدن احتیاج به اکانت فیسبوک دارد.

ویژگی های شبکه اجتماعی تیندر

    جستوجو برای افرادی که در نزدیکی شما هستند
    قابلیت جستوجو بر اساس معیارهای شما
    امکان ارسال پیام به صورت ناشناس برای افراد
    قابلیت برقراری ارتباط با افرادی که می خواهید
    لاگین کردن با استفاده از اکانت فیس بوک

مهم ترین ویژگی های نرم افزار Tinder :
- اجتماعی بودن برنامه
- سازگار بودن با محیط امروزی
- پیدا کردن افرادی که در نزدیکی شما هستند
- عدم شناسایی فرد پیام فرستنده تا زمانی که خود او بخواهد
- امکان برنامه ریزی و ملاقات با کسانی که میخواهید
- امکان شناسایی افراد بر اساس ویژگی هایی که شما مشخص میکنید
- یکی از محبوب ترین نرم‌افزار های دوست یابی
- امکان درج عکس و توضیحات شخصی
- امکان درج علایق هر کاربر
- معرفی دوستان جدید بر اساس علایق و ویژگی های مشترک
- امکان چت و تبادل عکس
- سازگار با اینترنت با سرعت پایین
- امکان تعیین قرار ملاقات

مهم ترین تغییرات نسخه 6.8.1 :
- بهبود عملکرد کلی نرم افزار
- رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

Tinder شبکه اجتماعی مخصوص برقراری ارتباط با افراد دیگر است. این شبکه اجتماعی به گونه ای طراحی شده است که با جستوجو ای ساده افرادی که در نزدیکی شما قرار دارند را یافته و آنها را به شما نمایش خواهد داد. نکته حائز اهمیت در این باره، این است که افرادی به شما نمایش داده می شوند که دارای معیارهایی خاص باشند. هنگامی که به یکی از همین اشخاص پیامی بدهید، مشخصات شما نمایش داده نخواهد شد و می توانید به صورت کاملا ناشناس ابتدا با فرد صحبت کرده و سپس در صورت دلخواه مشخصات خود را مشخص کنید.

۶ اشتباه رایج که نباید در برنامه دوستیابی تیندر انجام شود
آیا شما اطلاعاتی درباره برنامه دوستیابی تیندر دارید؟ در این مقاله شما را با شیوه استفاده و ۶ اشتباه رایج کاربران در برنامه دوستیابی تیندر – Tinder آشنا خواهیم کرد.

روند دوستیابی آنلاین با برنامه تیندر به طور کلی تغییر کرده است، اما کاربران در محبوب‌ترین برنامه دوستیابی، باز هم اشتباهاتی انجام می‌دهند که می‌تواند مشکل آفرین باشد. در این مقاله قصد داریم اشتباهات رایجی که کاربران در برنامه دوستیابی تیندر انجام می‌دهند و باعث می‌شود در دام کاربران تقلبی گرفتار شوند را معرفی و بررسی کنیم.


معرفی برنامه تیندر و شیوه عملکرد آن



برنامه دوستیابی تیندر را می‌توان یکی از بهترین برنامه های دوستیابی برای گوشی های هوشمند معرفی کرد که به شما اجازه می‌دهد تا از طریق پروفایل‌های کاربران، دوستان جدیدی را در فاصله ۱۰۰ مایلی خود پیدا کنید. در حقیقت برنامه دوستیابی Tinder شرایط را برای برقراری ارتباط با یکدیگر فراهم خواهد کرد.

شما می‌توانید جزئیات و اطلاعات اندکی از کاربران همانند نام، شغل و سن را در کنار تصاویر مشاهده کنید، همچنین با ورود به صفحه افراد می‌توانید اطلاعات کامل‌تری به دست آورید.

در صورتی که تمایل دارید تا استفاده از برنامه دوستیابی تیندر را تجربه کنید، می‌توانید آن را برای گوشی های اندروید و آی او اس دانلود کرده و پروفایل خود را ایجاد کنید، همچنین امکان فعالیت از طریق وب‌سایت تیندر هم وجود دارد. هم اکنون شما می‌دانید با چه نوع شبکه اجتماعی سر و کار دارید، اما برخی اشتباهات احتمالی می‌توانند مشکل آفرین شوند که باید مورد توجه قرار گیرند.


۱: افتادن در دام کاربران جعلی
دوستان عزیز، توجه داشته باشید که همواره پروفایل های جعلی دارای علائم هشداردهنده هستند، در حقیقت اطلاعات بسیار اندکی از خودشان در کنار یک تصویر که به نظر می‌رسد تصویر یک سهام است، قرار داده‌اند، اما باز هم جعلی بودن پروفایل را نمی‌توان از روی نمایه تشخیص داد.

در صورتی که شما لینک‌هایی مبنی بر سرویس های جایگزین، پیام‌هایی که به نظر می‌رسند به صورت خودکار ارسال شده‌اند یا پیام‌های رمانتیک و عاشقانه‌ای که به مرور زمان ارسال می‌شوند، دریافت کردید، احتمالا با یک کاربر فیک مواجه هستید.


۲: ارسال بیش از حد اطلاعات شخصی در برنامه تیندر



با این که برنامه تیندر امکان نمایش دوستان مشترک در فیسبوک را ندارد، اما برقراری اتصال میان حساب های کاربری اینستاگرام و اسپوتیفای امکان‌پذیر است. در صورتی که شما هنگام پیوند دادن حساب های کاربری سایر شبکه های اجتماعی به برنامه تیندر دقت نکنید، ممکن است اطلاعات بیشتری از خودتان را در معرض نمایش قرار دهید و دچار مشکل شوید.

جستجوی معکوس تصاویر، تگ های مربوط به مکان و سایر ابزارهای رایج می‌توانند برای شناسایی شما توسط سایر افراد مورد استفاده قرار گیرند. با این که لازم است مقداری از اطلاعات شخصی خود را به اشتراک بگذارید، اما باید نسبت به حفظ حریم خصوصی خودتان در برنامه دوستیابی تیندر هم اطمینان حاصل کنید. آدرس خانه، محل کار یا سایر اطلاعات شخصی مهم را تحت هیچ شرایطی به اشتراک نگذارید.


۳: انتخاب تصویر پروفایل نادرست

بسیاری از کاربران پس از ورود به تیندر وقت خود را برای مطالعه جزئیات تمام پروفایل‌ها تلف نخواهند کرد و به همین علت، تصاویر نمایه بسیار حائز اهمیت خواهند بود، همچنین پروفایل‌هایی که دارای تصاویر گروهی هستند را نمی‌توان مورد تایید قرار داد. برخی از اشتباهاتی که نباید در زمینه به کارگیری تصویر پروفایل انجام دهید، عبارتند از:

    تصاویری که چهره شما توسط عینک آفتابی و کلاه پوشانده شده است.
    تصاویری که از فاصله دور گرفته شده‌اند.
    تصاویری که در آن از الگوهای مختلف یا تصاویر حیوانات استفاده شده است.
    تصاویری که در آن لبخند نباشد.

شما می‌توانید تصاویر گفته شده را در بخش های دیگر پروفایل قرار دهید، اما در صورتی که آن‌ها را برای نمایه در نظر گرفته و قرار دهید، احتمالا مخاطبین کمتری پیدا خواهید کرد. توجه داشته باشید، قطعا کاربرانی که از چنین تصاویری هم استفاده کرده‌اند را نمی‌توان مورد تایید قرار داد.


۴: داشتن انتظارات غلط درباره برنامه تیندر



قطعا استفاده از برنامه تیندر یک روش عالی برای آشنایی با افراد جدید خواهد بود، اما شما باید انتظارات خود را مدیریت کنید. بهتر است بدانید کاربران شبکه اجتماعی تیندر به دلایل گوناگونی فعالیت دارند و این بدان معنا نیست که خواسته‌هایتان یکی باشد یا همه به دنبال چیزی باشند که شما هستید.

نظرسنجی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد اکثر کاربران برنامه Tinder برای یافتن معشوقه خود در حال فعالیت هستند، اما در عین‌حال افرادی هم برای ملاقات با دوستان یا صرفا کسب اعتماد به نفس فعالیت دارند؛ در حقیقت لازم است سطح انتظارات خود را بالا نبرده و فعالیت منطقی داشته باشید.


۵: نوشتن اطلاعات ناصحیح بر روی پروفایل



نیت و هدف تمام کاربران از ورود به برنامه تیندر خالصانه نیست، اما اگر شما می‌خواهید فعالیت سالمی داشته باشید، بهتر است اطلاعات ناصحیح و غیر واقع به اشتراک نگذارید. فعالیت صحیح شما در این شبکه اجتماعی باعث می‌شود بتوانید شریک و دوست بالقوه خود را پیدا کنید.

توجه داشته باشید که استفاده از تصاویر ویرایش‌شده می‌تواند نتایج معکوس برای شما رقم بزند، همچنین از تصاویر قدیمی هم استفاده نکنید؛ این موارد باعث ایجاد مشکلات بیشتری نسبت به ارزشی که دارند، خواهند شد.

سعی کنید از اسم واقعی یا حداقل نام مستعار خود در پروفایل کاربری استفاده کنید تا بدین ترتیب، سایر کاربران بتوانند به شما اعتماد کنند، این مسئله در حالت معکوس هم وجود دارد، یعنی شما نباید به کاربرانی که دارای نام کاربری مشکوک هستند، اطمینان کنید.


۶: قرار دادن میزان سن حقیقی



برنامه تیندر برای کاربران ۱۸ سال به بالا است؛ با این که توسعه‌دهندگان شبکه اجتماعی تیندر تلاش می‌کنند از دسترسی کاربران با سنین کم جلوگیری کنند، اما همواره این مسئله امکان‌پذیر نیست، زیرا ممکن است برخی کاربران با استفاده از برنامه تیندر پلاس، محدوده قانونی سن را دور بزنند؛ بد نیست بدانید که تیندر دارای کاربرانی با سنین بالای ۱۰۰ سال هم هست.

دوستان عزیز، برنامه‌های زیادی در زمینه دوستیابی در دسترس قرار دارند، اما برنامه تیندر توانسته نظرات زیادی را به خود جلب کند و همین مسئله نیز باعث می‌شود کاربران اشتباهاتی انجام دهند و دچار دردسر شوند. در این مقاله سعی شد تا تعدادی از اشتباهات کاربران گفته شود، امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار دهیم. در صورتی که تجربه‌ای از کار کردن با برنامه Tinder در اختیار دارید
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید