اینفلوئنسر شوید و به کسب درآمد از اینستاگرام برسید
اینفلوئنسر شوید و به کسب درآمد از اینستاگرام برسید  اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی عکس محور بستر مناسبی را برای چهره های مشهور و نیز افرادی که در زمینه های مختلف دارای هنر یا ویژگی خاصی می باشند فراهم نموده است تا شما اینفلوئنسر شوید .
 اینستاگرام و اینفلوئنسر

 اینستاگرام با داشتن 1 میلیارد کاربر ، به یکی از محبوب‌ ترین و معروف‌ ترین شبکه‌ های اجتماعی در جهان تبدیل شده است. شما می‌ توانید از وجود این میزان کاربر استفاده کنید و پول دربیاورید. فقط کافی است تا اینفلوئنسر شوید و به کسب درآمد از اینستاگرام برسید.
اینستاگرام چگونه مارکتینگ می کند

 این شبکه اجتماعی بر پایه اشتراک‌ گذاری عکس ساخته شده است ، اما مردم تنها برای این کار از آن استفاده نمی‌کنند. اکنون اینستاگرام به پلتفرمی برای دیجیتال مارکتینگ و اینفلوئنسر مارکتینگ تبدیل شده است. تعدادی زیادی از کاربران اینستاگرام زمان عمده‌ ای را برای بالا بردن دنبال‌کنندگان‌شان خرج می‌کنند ، زیرا می‌ دانند با افزایش دنبال‌کنندگان وارد چرخه مالی و به دست آوردن پول می‌شوند.

 اگر شما در رسانه‌ های اجتماعی به خصوص در اینستاگرام کاربر فعالی هستید و تعداد دنبال‌کننده‌های شما معقول است ، برتری بزرگی را برای به دست آوردن پول دارید. رسانه در این مقاله شما را راهنمایی می‎ کند تا با دانستن و پیروی کردن از چند نکته ساده ، به دنبال‌کننده های بیشتری دست پیدا کنید .
یک نام تجاری شخصی ایجاد کنید

 تا به حال به این موضوع فکر کرده‌ اید که وقتی یک سلبریتی پستی درباره کتابی ، آرایش و لباس‌ هایش و … منتشر می‌کند ، در عرض چند دقیقه چه تعداد مخاطب را به سمت آن برند هدایت می‌کند و چند نفر آن محصول را خریداری می‌کنند ؟ علاقه‌مندی به آن برند از طریق معرفی آن سلبریتی به میزان زیادی بالا می‌رود. این یکی از دلایلی است ، که برند شخصی آن‌ها شکل گرفته و مردم می‌ خواهند درباره آن‌ ها بیشتر بدانند.
سلبریتی شوید

 اما نترسید! نیازی نیست تا یک سلبریتی شوید تا بتوانید این کار را انجام دهید و به این میزان تاثیر برسید. شما می‌توانید از رسانه‌ های اجتماعی استفاده کنید. درباره فعالیت‌ های روزانه خود از اینکه صبحانه چه خورده‌اید تا کدام فیلم را آخر شب دیده‌ اید پست بگذارید.

 ۲۵۰ میلیون کاربر از استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند. شروع به گذاشتن استوری از زندگی خود بکنید. انسان‌ها به طور طبیعی دوست دارند درباره اینکه دیگران چه کارهایی انجام می‌دهند ، بیشتر بدانند و در واقع کنجکاوند.
 پروفایل خود را بیزینسی کنید

 بالای یک میلیون پروفایل بیزینسی در اینستاگرام وجود دارد. این پروفایل‌ ها تنها مربوط به برندهای معروف نیستند و بلاگرها و اینفلوئنسرها هم جزء پروفایل ‎های بیزینسی محسوب می‌شوند. داشتن یک پروفایل بیزینسی شما را در دسترس برندهای علاقه‎مند به مشارکت ، قرار می‌ دهد.

 همچنین امکان دیدن تحلیل‌های ارزشمندی را برای شما فراهم می‌کند. با دیدن این آمارها شما متوجه عملکرد پست خود و نتیجه آن خواهید شد و می‌ فهمید که پست‌ های شما مناسب بودند یا خوب عمل کرده‌اند.
 دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهید

 به دست آوردن پول از اینستاگرام به میزان دنبال‌کنندگان شما بستگی زیادی دارد. برندها در صورتی با شما همکاری می‌کنند تا آن‌ ها را به اهداف‌شان برسانید یا در راستای رسیدن آن‌ها به اهداف‌شان ، مثل بالا بردن دنبال‌کنندگان پیج‌های‌شان ، میزان محبوبیت برند و در نهایت میزان فروش آن ‎ها ، کمک کنید. در این راه ، میزان دنبال‌کنندگان شما در متقاعد کردن برند برای همکاری با شما تاثیر بسزایی دارد.
افزایش فالوئر

 برای افزایش دنبال‌کنندگان خود باید تصمیم بگیرد که به چیزی علاقه‌مند هستید و درباره آن پست بگذارید. سپس به تولید محتوای خلاقانه بپردازید و گذاشتن پست‎ها را به طور مناسبی افزایش دهید. سعی کنید از عکس‌های زیبا و دل‌انگیز برای محتوای خود استفاده کنید.

 علاوه بر این ، هشتگ‌ها خیلی مهم هستند. هشتگ‌ها راهی برای رسیدن کاربران جدید به شما هستند. در این مسیر شما می‎توانید پیج‎های اینفلوئنسرهای دیگر را آنالیز کنید و ببینید آن‌ها از چه هشتگ‎ هایی برای بالا بردن خود استفاده می‎کنند.
 بازاریابی وابسته

 تعدادی از برندها به شما تنها برای پست گذاشتن یک عکس از محصول‌شان پولی پرداخت خواهند کرد. برندهایی هم هستند که دنبال راهی برای کسب پول درآوردن از طریق بازاریابی وابسته هستند. یعنی برند با شما شریک می‌شود. این چطور ممکن است؟ وقتی برند شما را برای معرفی خود ، محصول و کسب و کارش انتخاب می‎کند ، به شما لینک یا کدی می‎دهد تا از آن در پست تبلیغاتی خود استفاده کنید.

 اگر تعداد بازدیدکنندگان وب‌سایت یا میزان فروش آن محصول از طریق لینک یا کدی که در اختیار شما قرار گرفته افزایش پیدا کند ، شما درصدی از میزان بازدید یا فروش آن‌ها را که از قبل تعیین کرده‌اید ، دریافت خواهید کرد.

 این را بدانید با بالا بردن تعداد دنبال‎کنندگان خود ، گذاشتن پست‌ های جذاب و زیبا از زندگی روزمره و دغدغه‌های‌تان و … فرصت‌های جدیدی برای کسب درآمد از اینستاگرام برای شما فراهم می‌شود.
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید