کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ
کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ معرفی برند و کسب و کار در صحنه تبلیغاتی آنلاین که این روزها هیاهوی زیادی به پا کرده ، مثل یک بازی شطرنج و پیش بردن آن به سوی پیروزی است. فقط شما هستنید که با انتخاب ابزارهای مناسب می‌توانید مهره‌های خود را درست بچینید و با بازی دادن ‌آن‌ها پیروز میدان باشید. در میان روش‌های تبلیغاتی آنلاین ، یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ ایجاد می‌شود.


حتما تاکنون از اهمیت و قدرت شبکه‌های اجتمای برای ارتباط با مشتریان و بازاریابی برند ، کسب و کار و محصول تان به طور غیرمستقیم آگاه شده‌اید. با استفاده از این قدرت شما می‌توانید به طور هوشمندانه و غیرمستقیم با کاربران ارتباط برقرار کنید. به این صورت که به وسیله از جامعه‌ای شناخته شده و تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی ، برندتان را معرفی کنید تا آن‌ها درباره برند ، کسب و کار و محصول شما صحبت کنند و آن را به دیگران نیز توصیه کنند.
درباره اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ چه می‌دانید؟

به این افراد شناخته شده و تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی اینفلوئنسر می‌گویند. این افراد از لحاظ تخصص ، سبک زندگی ، هنر ، ورزش ، سیاست ، اجتماعی ، سیاسی و … در میان شبکه‌های اجتماعی دارای شهرت و محبوبیت هستند و به قولی افرادی زیادی آن‌ها را دنبال می‌کنند و از روند زندگی و کارهایی که آن‌ها انجام می‌دهند با خبر می‌شوند. این افراد تاثیر زیادی روی مخاطبان و طرفداران‌شان دارند و اگر این افراد از محصولی استفاده می‌کنند و آن را معرفی کنند ، سازنده محصول در میان مخاطبان زیادی شناخته می‌شود.

استفاده از این افراد تاثیرگذار ( اینفلوئنسر ) برای معرفی برند ، محصول و خدمات یکی از راه‌های بازاریابی است که به آن اینفلوئنسر مارکتینگ می‌گویند. صاحبان برند و کسب و کارها با استفاده از این روش می‌توانند از تردید ، بدبینی و شکی که ممکن است در پیام‌های تبلیغاتی به صورت مستقیم در مخاطبان ایجاد شود ، جلوگیری کنند.
با اینفلوئنسرها مخطبان‌تان را شکار کنید

برندها و صاحبان کسب و کار می‌توانند با استفاده از اینفلوینسر مارکتینگ که یکی از زیرمجموعه‌های دیجیتال مارکتینگ است ، با افراد مشهور شبکه‌های اجتماعی ، ارتباط برقرار کنند و نام تجاری‌شان را در میان مخاطبان گسترش دهند.

این را باید بدانید براساس مطالعات اخیر ، مثلا در توییتر ، کاربرها حتی به اینفلوینسرهایی که دوستان‌شان به آن اعتماد کردند ، نیز اعتماد می‌کنند و شما با این اعتمادها می‌توانید برند و محصول خود به طور غیرمستقیم معرفی کنید.

در مشارکت بین برندها و صاحبان کسب و کار با اینفلوئنسرها ، تبادل مالی وجود دارد. این هزینه مالی ممکن است به صورت گرفتن محصولی به صورت رایگان باشد یا با گرفتن مبلغی به صورت پنهان انجام شود.
شما می‌توانید با ایجاد یک هیاهو ( کمپین ) در فضای دیجیتال ، برندتان را وارد رابطه اینفلوئنسرها و جامعه هدفتان کنید تا به طور فزاینده‌ای ، وفاداری و توجه بیشتری را برای برندتان به دست آورید.
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید