پیش‌بینی‌های آینده اینفلوئنسر مارکتینگ
پیش‌بینی‌های آینده اینفلوئنسر مارکتینگ
در آینده‌ی نزدیک بازاریابی اینفلوئنسرها تحت تأثیر عواملی نظیر تغییرات فنّاوری، تحلیل‌های رفتاری و افزایش تقاضا، کاملاً متحول خواهد شد.در طول چند سال گذشته، بازاریابی افراد مشهور و تأثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ به‌شدت رونق گرفته است. اینفلوئنسر مارکتینگ پروسه‌ای است که در آن، افرادی که در رسانه‌های اجتماعی به شهرت رسیده‌اند و دنبال کنندگان زیادی دارند، برند شما را تبلیغ می‌کنند یا محتوای شما را بازنشر می‌دهند.
حدود ۳۹ درصد از بازاریاب‌ها، بودجه‌ی بازاریابی خود را برای سال ۲۰۱۸ افزایش داده‌اند. ۸۶ درصد از بازاریابان نیز به‌نوعی راهبرد کمپین‌های سال ۲۰۱۷ خود را ادامه می‌دهند. تا به امروز روند فعالیت‌های بازاریابی سال ۲۰۱۸ تقریباً مشابه اواخر سال ۲۰۱۷ بوده است؛ یعنی همان رویکردها و راهبرد‌ها ادامه پیدا کرده‌اند. اما آینده‌ی اینفلوئنسر مارکتینگ هم مثل بسیاری از راهبرد‌های بازاریابی، تحت تأثیر روندهای جدید، مخاطبان و تغییرات تکنولوژی، چهره‌ی متفاوتی خواهد داشت. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که تا چند سال آینده، شاهد تغییرات زیادی در این بازار باشیم.
تنوع وضعیت
امروزه بیشتر برندها، به دنبال اینفلوئنسرهایی هستند که بیش از ۱۰۰ هزار فالوئر دارند؛ چراکه این افراد مشهور بهتر می‌توانند نظر مردم را به محصولات یک شرکت جلب کنند. درواقع هرچه اینفلوئنسر بانفوذتری داشته باشیم، از حمایت بیشتری برخورداریم. اما به‌مرور زمان، هنگامی‌که رقابت بر سر اینفلوئنسرها بالا بگیرد و دسترسی به متخصصان آسان‌تر شود، احتمالاً تنوع اینفلوئنسرهای هدف نیز بیشتر می‌شود. به‌عبارت‌ دیگر برندها بسته به راهبرد خود، هم به اینفلوئنسرهای پرمخاطب مراجعه می‌کنند و هم افرادی که دنبال کنندگان کمتری دارند
گروهای تأثیرگذار
ماهیت اینفلوئنسر مارکتینگ بسیار جذاب است. اگر در حال حاضر با یکی از سلبریتی‌های شبکه‌های اجتماعی در تماس باشید، شهرت برند شما هم‌زمان و همپای اعتبار و نفوذ او، افزایش پیدا می‌کند. درواقع ما شاهدیم که یک دایره‌ی رو به گسترش در اطراف هر اینفلوئنسر وجود دارد. پیش‌بینی می‌شود در آینده شاهد ظهور گروه‌های پرنفوذ باشیم. به عبارتی، برندها تبلیغات خود را به گروهی از افراد می‌سپارند که با یکدیگر رابطه‌ی نزدیک و قوی دارند و بین مردم محبوب هستند. ممکن است این افراد شبکه‌ی تعاملی مؤثری در دنیای اینترنت باشند؛ به این صورت که اینفلوئنسرهای قوی‌تر در مرکز شبکه و اینفلوئنسرهای ضعیف‌تر در اطراف آن‌ها قرار می‌گیرند. شبکه‌سازی اینفلوئنسرها روی چگونه دیده شدن آن‌ها و تعاملات مردم با یکدیگر تأثیر می‌گذارد.
اهمیت اعتبار شخصی
حوزه‌ی بازاریابی محتوا، در اصل بنا به تقاضای مصرف‌کنندگان شکل گرفت. مردم از تبلیغات سنتی که صرفاً از فروش حرف می‌زدند، خسته شده بودند. به همین دلیل به سمت منابع معتبری جذب شدند که اطلاعات مفیدی در مورد محصولات منتشر می‌کرد. اینفلوئنسرها هم بخشی از این موج فراگیر بودند. امروزه که این افراد از طرف شرکت‌ها صحبت می‌کنند و محتوای مشترکی با آنان به اشتراک می‌گذارند، این فاکتور اعتماد و اعتبار تا حدودی زیر سؤال رفته است. پیش‌بینی می‌شود باگذشت زمان مردم نگاه دقیق‌تری به صحت و صداقت تبلیغات داشته باشند و از اینفلوئنسرها بخواهند که اعتبار و حقیقت شخصیت خود را اثبات کنند.
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید