بهترین روش کسب بیت کوین رایگان از سایت های معتبر

با توجه به اینکه این روزها بحث بیت کوین و ارزهای دیجیتالی به شدت داغ است و به نحوی هر کسی دوست داره تا از این ارزها بتواند کسب کند. امروز تصمیم گرفتیم روش بسیار ساده و رایگان را برای کسب بیت کوین به شما عزیزان اموزش بدهیم

بیت کوین مهمترین ارز دیجیتالی است که این روزها بحث در مورد آن بسیار زیاد است. همانطور که اطلاع دارید قیمت بیت کوین افزایش خیلی زیادی داشته و در چند روز اخیر قیمت آن به ۸۵۰۰ دلار هم رسید. یعنی به عبارتی اگر شما ۱ بیت کوین داشتید معادل ریالی اون ۳۴۰۰۰۰۰۰۰ . بله اشتباه نخوندید قیمت هر یک بیت کوین به ۳۴ میلیون تومان در روزهای اخیر رسید . به طور مثال شما اگر در سالهای قبل که قیمت بیت کوین بسیار پایین بود ۱۰ بیت کوین خرید کرده بودید یا از روشهای دیگه بدست آورده بودید الان با فروش اون ۱۰ بیت کوین ۳۴۰ میلیون تومان بدست می آوردید .خوب حتما هر کسی با خوندن این رقم وسوسه میشه که بتونه بیت کوین کسب کنه. اما چجوری؟؟؟

ما امروز قصد داریم در مورد این موضوع که چگونه میتوان بیت کوین کسب کرد بحث کنیم.
استخراج بیت کوین

اولین راه درآمد و افزایش بیت کوین استخراج آن است که برای انجام این امر نیاز به استفاده از دستگاه مخصوص استخراج بیت کوین میباشد. علاوه بر داشتن دستگاه استخراج شما نیاز به یک اینترنت با سرعت پایدار و برق دارید. این ۳ چیز برای استخراج بیت کوین کافی است. بعد از تهیه و آماده سازی این موارد کافی است که دستگاه خود را بر روی یکی از استخرهای استخراج تنظیم کنید و اجازه دهید که دستگاه شروع به استخراج کند که بسته به نوع استخراج و استخری که انتخاب میکنید, بیتکوین بدست آمده بین افرادی که در استخر استخراج سهیم هستند تقسیم میشود. این تقسیم بر اساس میزان قدرت دستگاه افراد صورت میگیرد. معمولا هزینه های این دستگاه ها گران است و تهیه آن برای همه امکان پذیر نیست. به طور مثال یک دستگاه معمولی اگر بخواهید خرید کنید قیمت آن بالای ۳۰ میلیون تومان است و این دستگاه شاید ماهانه به شما معادل پول خودمان ۱ میلیون تومان درامد دهد.
با توجه به اینکه خرید این دستگاه ها بخاطر قیمت های بالای آنها برای همه امکان پذیر نمی باشد و بحث ما هم در مورد راههای کسب بیت کوین رایگان است ، درمورد این موضوع به همین توضیحات کوتاه بسنده میکنیم .
خرید و فروش بیت کوین

راه دوم هم خرید و فروش بیت کوین است که به اینکار ترید هم میگویند. برای اینکار شما با توجه به وضعیت بازار و تحلیل روند قیمت ها میتوانید در مواقع مناسب اقدام به خرید و فروش بیت کوین کنید و از این راه سود کسب کنید. مسلما این روش هم نیاز به سرمایه زیاد و علم زیاد برای تحلیل بازار داره که این موضوع هم مورد بحث ما نیست و بیشتر از این توضیح نمیدهیم.

و اما راه سوم که روش کسب رایگان و بدون نیاز به سرمایه اولیه برای کسب بیت کوین می باشد. خوب شاید بگید که چجوری میشه رایگان ارز به این گرانی را بدست آورد!!
بیت کوین رایگان

برای اینکار سایت های زیادی وجود دارد که در ازای عضویت و کلیک روی تبلیغات به شما بیت کوین پرداخت میکنند. این روش بخاطر اینکه نیاز به سرمایه ندارد برای همه جالب و شاید بهترین روش کسب بیت کوین باشد. اما موضوع مهمی که وجود داره شناسایی سایت های معتبر برای اینکار است . چون خیلی از این سایت ها هستند که بعد از مدتی فعالیت داخل آن احتمال دارد از دسترس خارج شوند و یا با مشکلات دیگری روبرو بشوید و هیچ پرداختی به شما نداشته باشن، معمولا اینجور سایت ها با این کلاهبرداری ها اهداف دیگه ای دارندکه برای رسیدن به این اهداف خودشون اقدام به این گونه کلاهبرداری ها میکنند.

اما ما امروز قصد داریم یک سایت بسیار معتبر که بعد از تحقیق های بسیار زیاد از افراد فعال در این زمینه و سایت های خبری معتبر دیگه که همگی درستی و اعتبار این سایت رو تایید کرده اند را معرفی کنیم که شما میتوانید براحتی و بدون نیاز به هیچ سرمایه یا دانش خاصی از آن کسب بیت کوین کنید

شما میتوانید برای عضویت همانند تصاویر زیر اقدام کنید.

ابتدا روی لینک یا تصویر زیر کلیک کنید:

پس از کلیک بر روی لینک بالا به صفحه زیر منتقل خواهید شد
در این مرحله از منوی بالا بر روی گزینه SIGN UP کلیک کنید تا صفحه زیر براتون باز شه
پس از زدن دکمه SIGN UP در این مرحله یک ایمیل فعالسازی حساب براتون ارسال خواهد شد
بروی لینک داخل ایمیل کلیک کنید تا حسابتان فعال شود
پس از فعال شدن حساب خود میتوانید وارد پنل کاربری تان شود و هر ساعت یکبار در صفحه اصلی سایت بر روی دکمه ROLL! کلیک کنید و شانس خود را امتحان کنید.

در این مرحله بسته به شانس شما اعدادی که بعد از زدن دکمه به شما نمایش داده میشه هر کدام میزان معینی بیت کوین به حسابتان اضافه میکند
پس از زدن هر بار دکمه ROLL! به مدت زمان ۱ ساعت تایمر در سایت برای شما فعال خواهد شد (همانند تصویر زیر)  و هر موقع این تایم به اتمام رسید مجدد دکمه ROLL برای شما نمایش داده خواهد شد و شما میتوانید مجدد شانس خود را امتحان کنید

چیزی که در این روش مهم هست داشتن شانس خوب است !!! بطور مثال اگر شانس شما خوب باشد و بعد از زدن دکمه ROLL عدد ظاهر شده بالای ۱۰۰۰۰ باشد یعنی شما ۰٫۰۴۲۷۸۰۷۵ بیت کوین بدست آوردید و با یک ضرب ساده این عدد به قیمت کنونی هر بیت کوین خواهد دید که با قیمت کنونی بیت کوین چیزی حدود ۱/۵ میلیون تومان بدست خواهید آورد.

همچنین در این روش در صورتی که بتونید برای خود زیر مجموعه جمع کنید با توجه به کار کردن و درامد زیر مجموعه های شما یک مبلغی هم از طرف سایت به حساب شما واریز میشه.

سعی کنید هر ۱ ساعت یکبار حتما شانس خودتان را امتحان کنید تا با جمع شدن اندک اندک به یه مبلغ قابل توجهی برسید

همچنین مزیت دیگر این سایت قرعه کشی هفتگی لاتاری این سایت است . شرایط شرکت در قرعه کشی هفتگی به این شکل است که شما با هر بار زدن دکمه ROLL که هر ساعت یکبار است ۲عدد بلیط شرکت در این قرعه کشی را دریافت میکنید و بخاطر همین موضوع هرچه تعداد بیشتر دکمه ROLL را بزنید تعداد بلیط های شما برای شرکت در قرعه کشی هفتگی زیاد میشود و شانس برنده شدنتان هم بالا میرود.

همچنین میتوانید با موجودی که دارید از قسمت لاتاری سایت بلیط بخرید. این سایت به صورت هفتگی و با قرعه کشی به ۱۰ نفر تعدادی BTC جایزه میده که معمولا جایزه نفر اول حدودا ۲ BTC  است یعنی با پول ایران چیزی حدود ۷۰ میلیون تومان!!

پس پیشنهاد میکنیم سعی کنید در هر ساعت یکبار روی دکمه ROLL کلیک کنید تا هم موجودیتون بیشتر بشه و هم شانس برنده شدنتون در قرعه کشی هفتگی

کیف پول بیت کوین برای انتقال موجودی :

اما موضوع مهمی که هست اینه که بعد از رسیدن موجودی به حد نصاب برداشت ، باید شما یک حساب بانکی یا به عبارت بهتر کیف پول اینترنتی داشته باشید که موجودی شما را به آن واریز کنند.

معروفترین کیف پول بیت کوین سایت بلاک چین است. که شما میتوانید از آدرس http://blockchain.info ثبت نام کرده و کیف پول خود را بسازید.



0
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید