خواندنی های امروز
 
 
 شما با یه سرمایه کم و با استفاده از اقدام های کوچیک می تونید به یک میلیارد پول برسید، کافیه یک بار این روش را امتحان کنید.
 
[ کانال مطالب تخصصی یک کوفاندر (funder_insurtech_wealthtech)]
بیشتر خلاقیت‌های غیرمعمول نتیجه ترکیب‌های غیرمعمول هستند.

‌آقای Brian Uzzi از دانشگاه نورت‌وسترن ۲۶ میلیون مقاله علمی را از صدها سال قبل تا زمان معاصر را بررسی کرد و متوجه شد تاثیرگذارترین مقالات آنهایی هستند که تیم‌های آنها ترکیبی غیرمعمول از تخصص‌ها دارند.

یعنی هرچه تیم‌ها ترکیب‌های غیرمعمول‌تری داشتند ایده‌های خلاقانه‌تری شکل‌گرفته و همین ایده‌ها بیشتر مورد توجه دیگران قرار گرفته است.
@amirsalaralizadeh

 
⭕️ کارکنان بد قلق (Difficult Employees)

شما به عنوان مدیر در هر محیط کاری، وظیفه مدیریت کارکنان بد قلق و کارکنان سخت را بر عهده دارید. مدیریت این دسته از کارکنان دشوارتر از کارکنان دیگر است. اگر از انواع این دسته از کارکنان آگاه باشیم، بهتر می‌توانیم روش‌ها و استراتژی‌های مدیریت آن‌ها را به کار بگیریم.
کارکنان بد قلق کارکنانی هستند که با نگرش‌ها و رفتارهای نامناسب و گاهاً منفی در سازمان و محیط کار، تأثیرات نامطلوبی بر عملکرد و روحیه سایر کارکنان می‌گذارند. پیشتر در نوشتار کارکنان سمّی، درباره ویژگی‌های این کارکنان صحبت کردیم. در این نوشتار می‌خواهیم شش نوع دیگر از این کارکنان بد قلق و سخت را معرفی کنیم.

▪️قربانی‌ها (Victim): قربانی، فردی در سازمان است که کمترین پاسخگویی ومسئولیت را در سازمان بر عهده می‌گیرد. برای مدیریت این دسته از کارکنان، باید به صورت شفاف محدوده‌های پاسخگویی آن‌ها را تعیین کنید. درباره کمیت و کیفیت و زمان کاری که از آن‌ها انتظار دارید، روشن و شفاف برخورد کنید.
▪️سوسک‌ها (Hisser): این کارکنان همانند ماری هستند که حلقه زده‌اند! این دسته از کارکنان بدقلق، با ایجاد سرو صدا در محیط کاری، با اعمال زور و نشان دادن رفتارهای قلدری سازمانی از خود، آسیب‌های زیادی را به سایر کارکنان در محیط کاری وارد می‌کنند. برای مدیریت این کارکنان، باید به دنبال کشف محرک‌هایی باشید که این رفتارها را در آن‌ها برانگیخته می‌کند. اگر نتوانستید این کار را انجام دهید، باید این کارکنان را از محیط کاری خارج کنید!

▪️منفی‌باف‌ها (Negative Nellie): این کارکنان همواره منتظر این هستند که اتفاق خوبی که در سازمان در حال رخ دادن هست را به تباهی بکشند. آن‌ها همواره در برابر تغییرات و استراتژی‌ها و فرآیندهای جدید، مقاومت می‌کنند و نگرش منفی دارند. از این کارکنان می‌توانید به عنوان رَجز خوان گروه (Devil’s advocate) و تیم استفاده کنید تا با مخالفت‌های خود مانع از دچار شدن گروه به گروه‌فکری و سایر نقصان‌های گروهی شود. از نگرش منفی او برای به دست آوردن نتایج گروهیِ مثبت استفاده کنید. اما هرگز این کارکنان را در پست‌ها کلیدی و پست‌های رهبری قرار ندهید.

▪️اشباح (Ghost): این کارکنان همانند شبح وقتی به آن‌ها نیاز دارید، با انواع بهانه‌تراشی‌ها از محل کار ناپدید می‌شوند و خود را از دسترس خارج می‌کنند و وقتی که کار با موفقیت انجام می‌شود، به ناگهان ظاهر می‌شوند! برای مدیریت این دسته از کارکنان، باید با آن‌ها رک باشید و مشخصاً انتظار خود از آن‌ها را برای انجام کاری خاص، با تعیین محدوده زمانی بخواهید.

▪️خودشیفته‌ها (Narcissist): این کارکنان فقط خودشان را می‌بینند و فقط به خود و کار خود اهمیت می‌دهند. تغییر رفتار این کارکنان خیلی دشوار، اما ممکن است. این ویژگی، نوعی ویژگی شخصیتی است و بنابراین تغییر آن سخت‌تر است. اما اگر بتوانید انگیزه‌های لازم برای تغییر رفتار آن‌ها را پیدا کنید و آن‌ها را در محیط کارهای تیمی قرار دهید، شاید بتوانید این دسته از کارکنان بد قلق را مدیریت کنید.

▪️انیشتین‌ها (Einstein): این کارکنان، کارکنان باهوشی هستند که به باهوش بودن خود آگاه هستند. این کارکنان اغلب نسبت به افکار و نظرات خود سفت و سخت هستند و کمتر پا پس می‌کشند. هوش وافر آن‌ها هم اثرات مثبت و هم اثرات منفی بر سایر کارکنان دارد. برای مدیریت این دسته کارکنان، به آن‌ها اجازه دهید تا تحلیل خودشان را انجام دهند و نظرشان را بگویند، اما سعی کنید با قرار دادن آن‌ها در مسیر برنامه، آن‌ها را به نوعی رهبری کنید.

به طور کلی، مدیریت کارکنان بدقلق، به هیچ وجه ساده نیست. مدیریت آن‌ها نوعی مهارت است که در طول سالیان و با کار کردن با کارکنان متنوع و محیط‌های کاری مختلف، به دست می‌آید. تمام تلاش رهبران و مدیران سازمان باید شناسایی این کارکنان و کم کردن اثر رفتاری و نگرشی آن‌ها بر دیگر کارکنان باشد.

منبع: HBR
 
یادتان باشد که کم پیش می‌آید انسانی وقت نداشته باشد، اکثر انسان‌هایی که وقت کم می‌آورند، یا برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی درستی ندارند، و یا انرژی خود را درست و متمرکز استفاده نمی‌کنند.

 دارن هاردی
 
[ سید حسن کریمی]
شرکت بین‌المللی آران از علاقه‌مندان به حوزه‌های کاری زیر برای دوره  کارآموزی دعوت به همکاری می‌نماید.
  گرافیک
  UX
  مطالعات_بازار
  مطالعات_امکانسنجی  طرح_توجیهی
  طرح_کسب_و_کار

ساعت کار برای دانشجویان و افرادی که ساعات خاصی معذوریت دارند قابل تنظیم است.
محل کار در محیط سالم اداری و در ساختمان اداری در نزدیکی میدان نمایشگاه خواهد بود.
لطفاً افرادی که دارای شرایط فوق می‌باشند، رزومه کامل خود را به یا شماره تلگرام 09115063060 ارسال نمایند.
با سپاس

 
شایع‌ترین ترس‌ها در انسان ها:

ترس از جا گذاشتن موبايل؛
ترس از ارتفاع؛
ترس از حرف زدن در مقابل جمع؛
ترس از مرگ؛
ترس از تنهایی.

بسیاری از کنش و واکنش‌های ما زیر سایهٔ همین ترس‌هاست که شکل می‌گیرد.

شماره ٣ و شماره ٥ ، هرچقدر در انسان بيشتر باشد در موفقيت و آينده تاثير منفي بيشتري ميگذارد و تصميمات اشتباه بيشتري را منجر ميشود.
 
 
کفش‌های مسیح به قیمت بیش از سی میلیون تومان ساخت نایکی مجهز به آب مقدس!

طراحان در بروکلین اسنیکری به نام کفش‌های مسیح ساخته‌اند که ۳ هزار دلار قیمت داشته و جالب اینکه مردم هم می‌خرند!
این کتانی کمی از آب مقدس جاری شده از رود اردن در خود دارد که به شما می‌گوید مانند مسیح راه می‌روید!/اعتماد

پ.ن: سرمایه داری این قابلیت را دارد که از تصویر دشمنان قسم خورده خود مانند مارکس و لنین گرفته تا نام خدا و مسیح و ... برای خود نمدی ببافد و سود کلانی به جیب بزند.

یک روز تیشرت با نشان صورت پر ریش مارکس را به مشتریان ضد سرمایه داری می فروشد و روز دیگر کفش های مسیح را به مومنین در جستجوی رهایی و معنویت...
مهدی میررفیع
 
⭕️توصیه‌های حیاتی برای حفظ ارزش دارایی در هنگام رکود
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید